سامانه مدیریت منابع انسانی (HRM) داتین در بانک سینا پیاده‌سازی می‌شود

بانک سینا امور مربوط به حدود سه هزار نفر از همکاران خود را با استفاده از سامانه مدیریت منابع انسانی (HRM) داتین بهینه‌سازی و مدیریت خواهد کرد.

با برگزاری مناقصه «سامانه مدیریت منابع انسانی» در بانک سینا، شرکت داتین در ارزیابی‌های فنی و نهایی به‌عنوان برنده این مناقصه اعلام شد. به این ترتیب با انعقاد قرارداد، بانک سینا تصمیم گرفته تا خدمات مربوط به سرمایه‌های انسانی را از طریق سامانه HRM داتین به همکاران خود ارائه دهد.

روزبه زند، مدیر واحد راهکارهای سازمانی داتین، در توضیح پروژه پیاده‌سازی سامانه مدیریت منابع انسانی در بانک سینا می‌گوید: «طبق برنامه‌ریزی اولیه،‌ استقرار سامانه HRM داتین در بانک سینا ظرف دو ماه انجام شده و پس از آن با نظر بانک، بومی‌سازی سامانه حسب نتایج تحلیل‌‌های مشترک صورت‌گرفته با واحدهای بهره‌بردار در دستور کار قرار خواهد گرفت.»

زند در مورد ارزش‌افزوده سامانه HRM داتین این‌طور توضیح می‌دهد: «سامانه HRM داتین در پی آن است تا با یکپارچه‌سازی فرایندها و داده‌های کلیدی مرتبط با فعالیت‌های منابع انسانی بانک‌ها و سازمان‌های بزرگ، بهبود، اصلاح و چابک‌سازی فرایندها، کیفیت بهتری را برای مدیریت سرمایه‌های انسانی این سازمان‌ها فراهم و تصمیم‌گیری را برای استفاده‌کنندگان، کم‌هزینه‌تر کند.»

سابقه داتین در پیاده‌سازی سامانه مدیریت منابع انسانی یا HRM

داتین با ارائه راهکار جامع سازمانی خود تلاش دارد تا طیف وسیعی از فرایندها و فعالیت‌های مختلفی که به بهبود عملکرد سازمان‌ها منتهی می‌شود را پوشش دهد. سامانه HRM داتین فرایندها و حوزه‌های مختلف فعالیت بانک، نظیر مدیریت منابع انسانی، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت املاک و مستغلات و خدمات داخلی واحدهای ستادی به صف سازمان را بهینه‌سازی و مدیریت می‌کند.

طراحی ساختاری و فرایندی این محصول داتین با کسب‌وکارهای بانکی و پرداخت کاملا همخوانی داشته و برای بانک‌ها و شرکت‌های بیمه به نحوی اثربخش اختصاصی‌سازی شده است. داتین سابقه پیاده‌سازی سامانه HRM را در بانک‌‌ پاسارگاد، بانک سپه، بانک گردشگری، بانک سرمایه، بانک شهر و بیمه پاسارگاد دارد و انعقاد قرارداد با بانک سینا گام دیگری درراستای رفع نیازهای سازمان‌های بزرگ برای ارتقا، افزایش بهره‌وری و کیفیت مدیریت سرمایه‌های انسانی است.

ویژگی‌ها و زیرسیستم‌های سامانه مدیریت منابع انسانی (HRM) داتین اینجا تشریح شده است.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم