سامانه اداری تحت وب مایسا از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

سامانه اداری مایسا اولین سامانه اتوماسیون اداری تحت وب و دانش بنیان در کشور که از هوش مصنوعی در این سامانه پرقدرت استفاده شده است.

 

شرکت مهندسی راهکار آفرین آدا از سال ۱۳۹۳ با بنیانگذاری مهندس محمد تیموری آغاز بکار کرد. شرکت نرم افزار آدا یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری در ایران است و اولین شرکت دانش بنیان و خلاق کشور در زمینه نرم افزارهای اداری و رستورانی و استارتاپ می باشد.

در زمینه اداری شرکت نرم افزاری آدا با تولید نرم افزار های اتوماسیون اداری ، بایگانی و دبیرخانه فعالیت گسترده ای دارد و بصورت سازمان محور هر مجموعه و سازمانی را تحت پوشش قرار می دهد و می تواند نیاز های گسترده آنها رو پشتیبانی کند همچنین سعی بر این دارد روال اداری در هر مجموعه آسان و کاربردی و هوشمند شود و از بروزترین امکانات در این نرم افزارها استفاده شده است تا در مقایسه با رقبای داخلی و خارجی منحصر به فرد باشد.

 

 

مهندس تیموری افزود با اضافه شدن هوش مصنوعی در سامانه اداری مایسا این سامانه بصورت هوشمند میتواند نیازهای سازمانها و مجموعه های مختلف را بصورت سازمان محور مدیریت کند و با امکانات بروزی مانند تماس صوتی و تصویری در این سامانه و ایجاد جلسات آنلاین ، سازمانها می توانند علاوه بر مکاتبات خود از امکانات یکپارچه آن استفاده کنند و درگیر نرم افزارهای جزیره ای و هزینه های اضافه نشوند.

در زمینه اداری شرکت ها کاملا می توانند پیگیر مکاتبات اداری خود باشند و از امکانات کامل و بروز این سیستم استفاده نمایند و همچنین مشتریان آن شرکت ها با استفاده از همین سیستم می توانند سفارشات خود را ثبت کنند و دیگر از فاکس و ایمیل و نرم افزار های چت برای پیگیری کارهایشان کاملا بی نیاز هستند. لازم بذکر است در سیستم اتوماسیون مایسا شرکت ها میتوانند در زمینه آرشیو اسناد نیز بصورت یکپارچه عمل کنند و جستجوی پیشرفته ای بنام OCR  در سیستم فراهم شده است که برای اولین بار در ایران با زبان فارسی بصورت صد در صدی سازگاری دارد و میتواند به صورت هوشمند تصاویر اسکن شده و فایل های pdf را استخراج و در متون آنها جستجو کند.

 

از دیگر مزایای سامانه اداری هوشمند مایسا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

  • قابلیت تگ گذاری روی ویدیو ها (با Full Specified Metadata Search)
  • قابلیت جستجو روی فایل های صوتی و تصویری
  • تاریخچه تغییرات روی فرم ها ، نامه ها و مدارک (Document Revision Link) به همراه مشخصات شخص تغییر دهنده
  • قابلیت تگ گذاری روی نامه ها
  • جستجو درون محتوای فایل های متنی DOCX و TXT در Big Data دیتابیس سیستم
  • تقویم ملاقات مدیران و جلسات و رویداد ها ، با قابلیت ثبت نشست های ویدیویی در آنها و امکان یاداوری روی گوشی های کاربران
  • قابلیت امانت دهی مدارک و فرم ها
  • جستجو درون محتوای ضمائم تصویری و فایل های متنی غیر قابل تغییر (PDF) به کمک فناوری OCR
  • ویرایشگر درون برنامه ای برای قالب های نامه با تمامی امکانات بدون نیاز به نصب نرم افزار Word بر روی سیستم مشتری
  • امضا بر روی نامه ها و مدارک به صورت نقطه ای در مکان دلخواه Digital High Quality Signature
  • امکان برگزاری نشست های ویدیویی بین اعضا به صورت صوتی و تصویری و تماس صوتی و تصویری
  • اجرا بر روی تمامی پلتفرم ها و مرورگر ها و حتی روی گوشی های موبایل و تبلت به صورت Responsive (اپ مجزا هم به زودی…)
  • ارجاع صوتی و تصویری روی نامه ها و مکاتبات اداری بدون نیاز به Flash Player
  • فرم ساز و دسته بندی فرم ها به صورت نامحدود با فیلد های مختلف (متنی ، عددی ، لیست آبشاری ، فایل و …)
  • امکان تعریف روال برای فرم ها و حتی نامه های صادره و وارده به شکل دلخواه (قابلیت پیاده سازی روال های مخصوص به هر سازمان) – Business Process Management (BPM)
  • امکان گفتگو بین کاربران به کمک فناوری سریع SignalR
  • پنل مخصوص ارباب رجوع با قابلیت ثبت درخواست
  • تاریخ اعتبار سند و یاداور روی اسناد مدت دار در سیستم Notification نرم افزار
  • اتصال به پیام رسان های تلگرام ، گپ و تم تم و ارسال انواع اطلاع رسانی ها (ارجاع نامه ، پاسخ نامه و …) به شماره موبایل کاربران به صورت SMS
  • صندوق دریافت و ارسال فکس و ایمیل
  • ورود با تلفن همراه و کد یکبار مصرف – ورود با ایمیل به صورت Single Sign On (بدون نیاز به زدن رمز عبور)
  • منابع مشترک بین کاربران (محیطی برای به اشتراک گذاری فایل بین کاربران با قابلیت دسترسی دلخواه)
  • زونکن بندی نامحدود و دسترسی های امنیتی
  • اطلاع رسانی به کاربر از وضعیت آب و هوا ، اذان و اوقات شرعی ، وضعیت بازار های مالی مختلف ( بورس ، سکه ، طلا و ارز های دیجیتالی ) ، اخبار و جداول مسابقات ورزشی ،
  • دفترچه تلفن پیشرفته
  • رعایت اصول راحتی کار با نرم افزار و محیط کاربر پسند – دارای ۶ زبان اصلی (فارسی ، انگلیسی، ترکی، روسی،ازبکی و عربی)

 

سایت شرکت نرم افزار آدا www.adasoftco.com

اینستاگرام @adasoftco

شماره تماس ۰۲۱-۹۱۰۰۲۰۳۷

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم