واکنش مدیرعامل دیوار به حذف قیمت خودرو

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در نامه‌ای به پلتفرم‌های آنلاین فروش خودرو همچون دیوار، شیپور و باما، درج قیمت‌های بالاتر از میزان مصوب اتحادیه نمایشگاه‌داران را ممنوع کرد.

 

این سازمان از پلتفرم‌ها خواسته است تا اطلاع ثانوی و به منظور ساماندهی بازار خودرو، قیمت‌ خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل را زیر قیمتی که در سایت اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل درج شده، ثبت کنند. این در حالی است که سایت این اتحادیه از سال ۱۳۹۹، قیمت‌ خودرو را به‌روز نکرده است!

 

اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار در واکنش به این موضوع توییتی را منتشر کرد. او در توییت خود نوشته است:

 

«اردیبهشت سال‌های ۹۸ و ۹۹ هم دستور آمد قیمت را از پلتفرم‌ها حذف کنید. این کار جلوی افزایش قیمت‌ها را که نگرفت، هیچ! حتی ۲۵ هزار ساعت از وقت کاربران را هدر داد تا با برقراری تماس تلفنی از قیمت‌ها مطلع شوند. حداقل از گذشته درس بگیرید چون مردم تاوان اشتباهات تکراری را می دهند.»

 

 

 

نامه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

 

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم