روز بیت کوین پیتزا در نوبیتکس

بیست‌و‌دوم می سال ۲۰۱۰، نخستین خرید بیت‌کوینی در دنیا انجام شد و یک برنامه‌نویس آمریکایی به نام لازلو برای خرید ۲ پیتزا، ۱۰ هزار بیت کوین پرداخت کرد. قیمت ۱۰ هزار بیت کوین در آن زمان، ۴۱ دلار بود. علاقمندان به بازار رمزارز این روز را با سفارش پیتزا جشن می‌گیرند و دوشنبه اول خرداد هم نوبیتکس، به مناسبت همین روز، میزبان جمعی از فعالان صنعت رمزارز و بلاکچین در ایران بود.

 

هدف نوبیتکس از برگزاری این برنامه‌ها، هم‌افزایی کامیونیتی رمزارزی ایران، تبادل دانش و تازه‌های این حوزه بین محققان، برنامه‌نویسان و فعالان و علاقمندان این صنعت و همچنین آشنایی فعالان جدید صنعت بلاکچین با فعالان قدیمی‌تر است.

 

این برنامه پس از چند ماه وقفه در ایونت‌های رمزارزی نوبیتکس برگزار شد و این پلتفرم اعلام کرده قصد دارد در ادامه نیز مثل سال گذشته نشست‌های تخصصی و آموزشی با حضور متخصصان صنعت بلاکچین برگزار کند.

 

دورهمی نوبیتکس در روز «پیتزای بیت‌کوین» در قالب درهمی‌های بلاک‌دیز برگزار شد و فعالان صنعت، ساعاتی با هم معاشرت و تبادل نظر کردند. اعضای تیم بلاکچین نوبیتکس نیز در این دورهمی حضور داشتند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم