لندین به کمک چت جی‌پی‌تی، تولید محتوای هوشمند انجام می‌دهد

چت‌بات هوشمند شرکت OpenAI با نام ChatGPT در اواخر سال ۲۰۲۲ شور و هیجان بسیاری در میان کاربران اینترنت ایجاد کرد حالا به عنوان دستیار هوشمند تولید محتوا به سرویس لندین اضافه شده است.

 

به کمک این دستیار هوشمند، کاربران لندین می‌توانند در هر یک از ۱۶ سکشن مختلفی که برای ساخت و طراحی صفحات فرود در دسترس آنهاست برای نوشتن محتوای متنی خود از ChatGPT کمک بگیرند.

 

کاربران هنگام استفاده از این قابلیت تازه می‌توانند بین دو زبان – فارسی و انگلیسی – و سه لحن متفاوت – رسمی و ادبی، غیررسمی و دوستانه و محاوره – دست به انتخاب بزنند و همچنین تعداد کاراکترهای مورد نظر خود را نیز تعیین کنند. برای مثال همانطور که در تصویر زیر مشخص است از ChatGPT خواستیم تا محتوایی ۲۵۰ کاراکتری با لحن غیررسمی و به زبان فارسی با موضوع “لندینگ پیج‌ساز لندین چیست؟” به ما ارائه کند و پاسخ چت‌جی‌پی‌تی را در تصویر سمت راست مشاهده می‌کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم