دیجی‌پی و گروه مالی فارابی قرارداد همکاری مشترک امضا کردند

به گزارش استارتاپ۳۶۰، مراسم رونمایی از قرارداد همکاری مشترک دیجی‌پی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری فارابی، در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، انجام شد.

 

در این مراسم که در حاشیه پنل گفت‌وگوی مدیران سه مجموعه دیجی‌پی، فارابی و دیجی‌کالا انجام شد، رحمان بابازاده، مدیرعامل هلدنیگ فارابی، حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا، هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی و میثم خیرخواه معاون کارآفرینی گروه مالی فارابی حضور داشتند و مدیران سه مجموعه از نتایج و دستاوردهای این همکاری صحبت کردند.

 

این محصول در بخش‌های متنوعی همچون طرح‌های سرمایه‌گذاری بورسی (صندوق‌های درآمد ثابت و بورسی)، طرح‌های سرمایه‌گذاری غیربورسی (طلا، ملک، تامین مالی جمعی و ارز دیجیتال)، ریسک‌سنجی (مشاوره سرمایه‌گذاری منطبق بر پرتفوی کاربر) و سبدگردانی (مدیریت سرمایه) به کاربران خدمات ارایه می‌کند.

 

دیجی‌پی مطابق سیاست‌های گروه دیجی‌کالا به دنبال ایجاد مارکت پلیس در حوزه سرمایه‌گذاری‌ست تا بازیگران شاخص بازار بتوانند سرویس‌های خود را مطابق استاندارد تعریف شده در این محصول پیاده‌سازی کنند و در معرض مشاهده‌ی کاربران فناوری‌های مالی دیجی‌پی و مقایسه آنها با یکدیگر قرار دهند.

 

در نتیجه این همکاری، صندوق درآمد ثابت اکسیر دوم فارابی به عنوان اولین بخش از محصول، ارایه سرویس به مشتریان را آغاز کرده است. در این طرح سرمایه‌های خرد در بازار بدهی و گواهی سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود و سود حاصل از این سرمایه‌گذاری در قالب صندوق سرمایه¬گذاری به صورت ماهیانه به حساب سرمایه‌گذار واریز می‌شود. همچنین صندوق سهامی اکسیر یکم فارابی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی و با خرید واحدهای این صندوق، وارد بازار سهام شوند.

 

به کمک این محصول، سرمایه‌گذاری حتی با مبالغ خرد برای همه‌ی کاربران با هر سطح دانش مالی و با هر میزان سرمایه و با سودی بیشتر از سپرده‌های بانکی امکان‌پذیر شده است. در این روش کاربر خرید خود را در لحظه انجام می‌دهد و متناسب با سرمایه‌گذاری خود در آینده سود دریافت می‌کند.

 

از دیگر ویژگی‌های این محصول ارائه مشاوره‌های غیرخودکار برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مختلف و ارائه مشاوره‌های خودکار و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری منطبق بر نیاز و اهداف مشتریان است.

link

مطالب مرتبط

داتینرمزارزها و فین‌تک

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت. ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه
سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

پرداخت خلافی به بلوبانک اضافه شد

بلو از قابلیت تازه‌ای در اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. این قابلیت جدید به نام «خدمات خودرو»، با هدف بهبود تجربه کاربران در مدیریت و پیشگیری از خطرات مرتبط با
بلو از قابلیت تازه‌ای در اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. این قابلیت جدید به نام «خدمات…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم