مجوز علی بابا رفع تعلیق شد

شرکت سفرهای علی‌بابا از رفع کامل تعلیق موقت خود خبر داد. هفته گذشته معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق مجوز فعالیت مجموعه سفرهای علی‌بابا به دلیل گران‌فروشی خبر داده بود. اکنون علی‌بابا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که این تعلیق رفع شده است.

 

در این بیانیه با اشاره به شدت گرفتن اختلاف نظر میان انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص میزان افزایش قیمت بلیط پرواز آمده است: «ما در علی‌بابا، در بستر پلتفرم آنلاین خود و در راستای تأمین منافع مشتریان در دسترسی به بیشترین خدمات گردشگری، تمامی پروازهای تعریف شده در سیستم‌های فروش ایرلاین‌ها را فارغ از مرجع قیمت‌گذاری آنها نمایش می‌دادیم. این موضوع سبب دامنگیر شدن علی‌بابا، با وجود عدم دخالت در قیمت‌های اعلامی تأمین‌کنندگان شد.»

 

علی‌بابا در بیانیه خود اعلام کرده که پس از مذاکرات صورت گرفته و شفاف شدن رویه، خود را متعهد می‌داند از این پس قیمت‌گذاری سازمان هواپیمایی را به عنوان رگولاتور اصلی رعایت کند.

 

علی‌بابا تاکید کرده که با تعهد به «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» به‌عنوان بستر آنلاین ارایه خدمات گردشگری، همواره در مسیر ایجاد شفافیت در بازار تلاش کرده است. در پایان نیز این شرکت اعلام کرده که خود را متعهد به حفظ حقوق مشتریان و رعایت کلیه قوانین و مقررات صنعت می‌داند.

 

منبع: آی‌تی‌ایران

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم