فیروزه در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرد

به گزارش استارتاپ۳۶۰، رامین ربیعی مدیرعامل فیروزه در توییتر اعلام کرد که این گروه ۱۵ میلیارد تومان در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرده است.

 

ربیعی در توییتر خود نوشت:

سرمایه‌گذاری به میزان ۱۵ میلیارد تومان در شرکت فن‌آوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری “سازیتو” و از طریق دو بازوی VC گروه (صندوق فرابورسی جسورانه فیروزه “نماد: ونچر” و شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد) صورت گرفت.

 

سازیتو پلتفرم «فروشگاه ساز» است که به عرضه‌کنندگان، تولیدکنندگان و هنرمندان سراسر کشور فرصت ارایه مستقیم محصولات‌شان به بازار را از طریق فروشگاه شخصی آنلاین فراهم می‌کند.

 

یک سال پیش دیجی‌کالا نیز «دیجی‌فای» را معرفی کرد. دیجی‌فای بازوی ارایه خدمات زیرساختی به منظور ساخت یک فروشگاه آنلاین برای تمامی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. دیجی‌کالا در آن زمان اعلام کرد قرار است دیجی‌فای نسل چهارم تجارت الکترونیکی را برای دیجی‌کالا رقم بزند.

link

مطالب مرتبط

اسنپ

اسنپ رکورد خود را با بیش از ۵ میلیون سفر روزانه شکست

به گزارش روابط عمومی اسنپ، در ماه پایانی سال ۱۴۰۲، اسنپ رکورد ۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۵ سفر روزانه در سرویس خودرو و باکس را زد. این رکورد در روز چهارشنبه، دوم اسفند،
به گزارش روابط عمومی اسنپ، در ماه پایانی سال ۱۴۰۲، اسنپ رکورد ۵ میلیون و ۱۳۹…
دیجی‌کالا

گنجه؛ راهکاری برای دریافت ارزان و بی‌دردسر سفارش‌ از دیجی‌کالا

شاید شما هم بعد از ثبت سفارش در فروشگاه‌های اینترنتی، برای دریافتش سردرگم شده باشید. ممکن است ساعت‌های تحویل سفارش با زمانی که در خانه یا محل کار هستید هماهنگ نباشد
شاید شما هم بعد از ثبت سفارش در فروشگاه‌های اینترنتی، برای دریافتش سردرگم شده باشید. ممکن…
فیلیمو

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، تا امروز بیش از ۱۵۰ ولاگ از دانش‌آموزان پایه اول تا نهم از ۲۴ استان کشور برای دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه ارسال شده است. میثم
به گزارش روابط عمومی فیلیمو، تا امروز بیش از ۱۵۰ ولاگ از دانش‌آموزان پایه اول تا…
دیجی‌کالا

چرا سفارش‌مان دیر می‌رسد؟

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا؛ همه ذوق و شوق سفارش دادن یک کالا به زمانی است که کالا به دست‌مان می‌رسد. لحظات نزدیک به تحویل کالا و دریافت آن هیجان زیادی دارد اما
به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا؛ همه ذوق و شوق سفارش دادن یک کالا به زمانی است…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم