ثبت رکورد تپسی در خرداد ماه؛ فروش بیش از ۸۰ میلیارد تومان

براساس گزارش جدید تپسی در کدال، این شرکت در خرداد ماه توانسته بیش از ۸۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کند و رکورد درآمدی ماهانه خود را شکسته است. پیش از این تپسی در اسفند ۱۴۰۱ درآمد ۷۹ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود.

 

تپسی با ۲۰۳.۶ میلیارد تومان درآمد در فصل بهار ۱۴۰۲، رشد ۹۷ درصدی را پشت سر گذاشته است.

 

بر اساس این گزارش، تپسی در دوره خرداد ماه از سوپیشینه سفیران، جریمه سفیر و مسافر متخلف، سایر درآمدهای عملیاتی، راه‌اندازی مجدد، خدمات تلفنی و کمیسیون دریافتی از سفیران بالغ بر ۸۰.۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

 

حوزه فعالیت اصلی تپسی، درخواست تاکسی آنلاین است که این شرکت از رانندگان خود به‌ازای هر سفر ۱۵ درصد و در برخی شهرها تا ۱۹ درصد دریافت می‌کند. در همین راستا، این شرکت طی یک ماه گذشته، ۷۷ میلیارد تومان درآمد از کمیسیون دریافتی از سفیران خود داشته و مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان نیز از طریق برگشت از کمیسیون خردادماه، درآمد شناسایی کرده است.

 

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم