اعضای جدید هیات مدیره انجمن تجارت الکترونیک تهران انتخاب شدند

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن تجارت الکترونیک تهران، روز شنبه ۳۱ تیرماه در ساختمان شماره سه اتاق بازرگانی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن، صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن تجارت الکترونیک تهران، با حضور اکثریت اعضا و نماینده اتاق بازرگانی تهران، برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست، نیما قاضی رئیس انجمن، گزارشی از فعالیت‌ها و اقداماتی که از شهریور سال ۱۴۰۰ تا امروز، در دوره دوم فعالیت‌های انجمن تجارت الکترونیک تهران، انجام شده بود، تشریح کرد و پس از آن گزارش وضعیت مالی و بازرس انجمن، قرائت شد که با رای اکثریت اعضا، به تصویب رسید.

 

در ادامه این مجمع، رای گیری برای انتخابات هیات مدیره انجمن تجارت الکترونیک تهران انجام شد که ژوبین علاقبند، مجید رضوی، محمد خلج، نیما قاضی، سعید محمدی، محمدمهدی شریعتمدار و احسان جهانی به عنوان اعضای هیات مدیره و مصطفی امیری و محمدحسین جوادی به عنوان اعضای علی‌البدل، به مدت سه سال، برای دور سوم فعالیت‌های انجمن، انتخاب شدند.

 

همچنین شهاب‌الدین خدابخش به عنوان بازرس اصلی و محمد حکیمی به عنوان بازرس علی‌البدل، از سوی مجمع انتخاب شدند.

 

گفتنی است با تصویب اعضای حاضر در مجمع تعداد اعضای هیات مدیره از ۵ نفر به ۷ نفر افزایش پیدا کرد. همچنین، طول مدت فعالیت هیات مدیره نیز بر اساس اساسنامه تصویب شده در مجمع، از ۲ به ۳ سال تغییر کرد.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا ارزان‌تر ارسال می‌کند یا فروشگاه‌های دیگر؟

هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر کاربران این هزینه بالاست و خریدشان را کم‌صرفه می‌کند. معمولا فروشگاه‌های
هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم