تپسی از ورود به حوزه «سرویس مدارس» خبر داد

تپسی در جدیدترین اقدام خود، از راه‌اندازی «سرویس مدرسه» برای رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس خبر داد. بنا به اعلام تپسی، این سرویس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان شهر تهران در دسترس است و والدین می‌توانند از همین امروز، برای رزرو سرویس به اپلیکیشن تپسی مراجعه کنند.

هر سال با نزدیک شدن به زمان شروع مدارس، دغدغه‌ی والدین برای رزرو سرویس مدرسه شروع می‌شود. وجود مشکلات متعدد مانند اخذ مبالغی بیش از نرخ مصوب سرویس مدارس، عدم بازگشت هزینه بابت روزهای تعطیل، کمبود راننده، نگرانی بابت امنیت سفرها و نبود نهاد مسئول و پاسخگو در صورت بروز مشکلات احتمالی، از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین در این ارتباط است.

به گفته روابط عمومی تپسی، این شرکت طی ماه‌های گذشته و با هماهنگی سازمان تاکسیرانی تهران، کار توسعه «سرویس مدرسه» را آغاز کرده تا با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد، دغدغه‌های موجود را برطرف کند.

سرویس مدرسه تپسی تا ۳۰% ارزان‌تر و با تضمین بازگشت وجه برای تعطیلات غیرتقویمی

طی سال‌های گذشته، یکی از اعتراض‌های والدین در مورد سرویس‌های سنتی مدرسه، هزینه‌های گزاف و خارج از عرف بوده است. بنا به اعلام روابط عمومی تپسی، تعرفه قیمت در سرویس مدرسه این شرکت، متناسب با نرخ مصوب شورای شهر و تاکسیرانی تعیین شده و تا ۳۰% ارزان‌تر از سرویس‌های سنتی است. تپسی در این سرویس، به یکی دیگر از نارضایتی‌های اولیا از سرویس‌های سنتی که عدم بازگشت وجه در روزهای تعطیل است نیز پاسخ داده و اعلام کرده که به ازاء روزهای تعطیل غیرتقویمی (مانند آلودگی هوا و شرایط جوی)، هزینه را به والدین بازمی‌گرداند.

اختصاص راننده ثابت و امکان ردیابی آنلاین سفر دانش‌آموزان

در سرویس مدرسه تپسی، یک راننده ثابت به دانش‌آموزان اختصاص داده شده و مشخصات و اطلاعات تماس آن نیز در اختیار والدین قرار می‌گیرد. همچنین، بر خلاف سرویس‌های سنتی که امکانی برای نظارت بر سفر ندارند، تپسی این امکان را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا برای اطمینان بیشتر، در طول زمان حضور فرزندشان در سرویس، سفر را به صورت آنلاین رصد کنند. از سوی دیگر، رانندگان فعال در سرویس مدرسه تپسی، رانندگانی هستند که با بررسی سوابق سفرهایشان انتخاب شده‌اند و ضمن داشتن تائیدیه صلاحیت از سمت پلیس و امتیاز بالا، سایر مدارک مورد نیاز مانند گواهی سلامت را هم دارا هستند. همچنین این شرکت اعلام کرده که با دارا بودن تیم پشتیبانی و امنیت سفر ۲۴ ساعته، به صورت مستمر سفرهای سرویس مدارس را بررسی کرده و پاسخگوی والدین خواهد بود.

فرآیند ثبت نام این سرویس، از طریق اپلیکیشن تپسی و به صورت آنلاین انجام می‌شود. والدین می‌توانند از امروز برای رزرو سرویس مدرسه، به اپلیکیشن تپسی مراجعه کنند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پیروزی زودکس در برابر اسنپ‌فود؛ شورای رقابت رویه‌های انحصارطلبانه را محکوم کرد

شرکت زودکس موفق شد رای ضدرقابتی علیه اسنپ‌فود از شورای رقابت دریافت کند. این رای به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود صادر شده و نقطه عطفی در مسیر رقابت سالم در…
خبرها

امیدواری محتاطانه سرمایه‌گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین؛ جنگ تعرفه‌ها در هاله‌ای از ابهام

سرمایه‌گذاران امیدوارند که مذاکرات تجاری ایالات متحده و چین بتواند از شدت جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان بکاهد و بخشی از عدم قطعیتی را که بازارهای مالی را…
خبرها

شهادت مدیرعامل اینستاگرام در دادگاه ضد انحصار متا؛ اختلافات با زاکربرگ و نبرد سخت با تیک‌تاک فاش شد

در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده ضد انحصار کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) علیه متا، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، شهادت داد و جزئیات مهمی از تنش‌ها با مارک زاکربرگ، رقابت…
خبرها

سروش پلاس با تاک‌بک فارسی، دسترسی نابینایان به دنیای دیجیتال را تسهیل کرد

پیام‌رسان بومی سروش پلاس با معرفی و ارتقای قابلیت تاک‌بک فارسی، گامی مهم در جهت افزایش دسترسی‌پذیری دیجیتال برای کاربران نابینا و کم‌بینا برداشته است. این اقدام، تجربه استفاده از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم