تپسی از ورود به حوزه «سرویس مدارس» خبر داد

تپسی در جدیدترین اقدام خود، از راه‌اندازی «سرویس مدرسه» برای رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس خبر داد. بنا به اعلام تپسی، این سرویس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان شهر تهران در دسترس است و والدین می‌توانند از همین امروز، برای رزرو سرویس به اپلیکیشن تپسی مراجعه کنند.

هر سال با نزدیک شدن به زمان شروع مدارس، دغدغه‌ی والدین برای رزرو سرویس مدرسه شروع می‌شود. وجود مشکلات متعدد مانند اخذ مبالغی بیش از نرخ مصوب سرویس مدارس، عدم بازگشت هزینه بابت روزهای تعطیل، کمبود راننده، نگرانی بابت امنیت سفرها و نبود نهاد مسئول و پاسخگو در صورت بروز مشکلات احتمالی، از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین در این ارتباط است.

به گفته روابط عمومی تپسی، این شرکت طی ماه‌های گذشته و با هماهنگی سازمان تاکسیرانی تهران، کار توسعه «سرویس مدرسه» را آغاز کرده تا با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد، دغدغه‌های موجود را برطرف کند.

سرویس مدرسه تپسی تا ۳۰% ارزان‌تر و با تضمین بازگشت وجه برای تعطیلات غیرتقویمی

طی سال‌های گذشته، یکی از اعتراض‌های والدین در مورد سرویس‌های سنتی مدرسه، هزینه‌های گزاف و خارج از عرف بوده است. بنا به اعلام روابط عمومی تپسی، تعرفه قیمت در سرویس مدرسه این شرکت، متناسب با نرخ مصوب شورای شهر و تاکسیرانی تعیین شده و تا ۳۰% ارزان‌تر از سرویس‌های سنتی است. تپسی در این سرویس، به یکی دیگر از نارضایتی‌های اولیا از سرویس‌های سنتی که عدم بازگشت وجه در روزهای تعطیل است نیز پاسخ داده و اعلام کرده که به ازاء روزهای تعطیل غیرتقویمی (مانند آلودگی هوا و شرایط جوی)، هزینه را به والدین بازمی‌گرداند.

اختصاص راننده ثابت و امکان ردیابی آنلاین سفر دانش‌آموزان

در سرویس مدرسه تپسی، یک راننده ثابت به دانش‌آموزان اختصاص داده شده و مشخصات و اطلاعات تماس آن نیز در اختیار والدین قرار می‌گیرد. همچنین، بر خلاف سرویس‌های سنتی که امکانی برای نظارت بر سفر ندارند، تپسی این امکان را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا برای اطمینان بیشتر، در طول زمان حضور فرزندشان در سرویس، سفر را به صورت آنلاین رصد کنند. از سوی دیگر، رانندگان فعال در سرویس مدرسه تپسی، رانندگانی هستند که با بررسی سوابق سفرهایشان انتخاب شده‌اند و ضمن داشتن تائیدیه صلاحیت از سمت پلیس و امتیاز بالا، سایر مدارک مورد نیاز مانند گواهی سلامت را هم دارا هستند. همچنین این شرکت اعلام کرده که با دارا بودن تیم پشتیبانی و امنیت سفر ۲۴ ساعته، به صورت مستمر سفرهای سرویس مدارس را بررسی کرده و پاسخگوی والدین خواهد بود.

فرآیند ثبت نام این سرویس، از طریق اپلیکیشن تپسی و به صورت آنلاین انجام می‌شود. والدین می‌توانند از امروز برای رزرو سرویس مدرسه، به اپلیکیشن تپسی مراجعه کنند.

link

مطالب مرتبط

تپسیخبرها

مدیرعامل تپسی حمله هکرها و سرقت بخشی از اطلاعات این شرکت را تایید کرد

میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی، دسترسی غیرمجاز به بخشی از اطلاعات این شرکت را تایید کرد. پیشتر یک کانال‌ تلگرامی اعلام کرد که اطلاعات بیش از ۲۷ میلیون مسافر تپسی
میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی، دسترسی غیرمجاز به بخشی از اطلاعات این شرکت را تایید کرد. پیشتر…
خبرهااقتصاد دیجیتال

انتقاد دوباره روزنامه کیهان از استارتاپ‌ها

به گزارش استارتاپ ۳۶۰، حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان طی یادداشت جدیدی با عنوان “چرا به «دولت موازی» اجازه فعالیت داده‌اید؟” به تشریح دلایل
به گزارش استارتاپ ۳۶۰، حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان طی یادداشت جدیدی با عنوان “چرا…
خبرهاتاکسی اینترنتی

اسنپ از پرداخت خسارت رای شورای رقابت معاف شد؛ تپسی جبران خسارت می‌کند

براساس اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال، شورای رقابت در رای قطعی خود رویه ضدرقابتی اسنپ را تایید کرد. فروردین ماه امسال شورای رقابت خبر داده بود اسنپ علیه تپسی، رویه
براساس اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال، شورای رقابت در رای قطعی خود رویه ضدرقابتی اسنپ را…
خبرها

در پی رای قطعی هیات تجدید نظر شورای رقابت، رویه ضد رقابتی اسنپ تایید شد

بنا به اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس، هیات تجدید نظر در رای قطعی خود، رویه ضدرقابتی اسنپ را تایید کرد. فروردین ماه امسال بود که پیرو شکایت تپسی از اسنپ، شورای
بنا به اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس، هیات تجدید نظر در رای قطعی خود، رویه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم