دیجی‌کالامهر؛ اگه کنارم باشی، دنیا جای بهتری میشه

پلتفرم دیجی‌کالا مهر، برای تامین کالاهای مورد نیاز موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کند. در این پلتفرم کالاهای مورد نیاز مراکز خیریه، برای کاربران نمایش داده می‌شود و نیکوکاران، با دلخواه خود، کالاهای مورد نظر این مراکز را تهیه و اهدا می‌کنند.

این پلتفرم به مناسبت‌های مختلف، از نیکوکاران دعوت به حمایت از موسسات و مراکز نیکوکاری می‌کند.  در حال حاضر دیجی‌کالا مهر، کمپین «اگه کنارم باشی، دنیا جای بهتری میشه» را برای کمک به «کودکان کار» «زنان و دختران آسیب‌دیده» « کودکان مبتلا به بیماری قلبی» و «حیوانات آسیب‌دیده» طراحی کرده است؛ نیکوکاران از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ مرداد از طریق وبسایت دیجی‌کالا مهر می‌توانند برای شرکت در کمپین اقدام کنند.

با تقویت حس همدلی در افراد و بی‌تفاوت نبودن نسبت به معضلات اجتماعی «دنیا به جای بهتری تبدیل می‌شود». این کمپین با یادآوری حس «همدلی و همراهی» در افراد، آن‌ها را متوجه تاثیر حمایت‌هایشان می‌کند، به طور مثال برای کودکان کار، تاثیر مشارکت افراد در تامین نوشت‌افزار مورد نیاز کودکان کار، باعث می‌شود این کودکان با دغدغه کمتری به تحصیل بپردازن.

در حوزه محیط زیست و حیوانات، با تامین تجهیزات برای تیمار و درمان حیوانات آسیب‌دیده، این حیوانات به محیط زیست برمی‌گردند. در حوزه زنان سرپرست خانوار، همدلی افراد منجر به تجهیز خانه‌ای امن برای زنان در معرض خشونت خانگی می‌شود. و در حوزه درمان و تامین اقلام مورد نیاز کودکان مبتلا به بیماری قلبی، موجب تسریع فرآیند درمان و بهبود این کودکان خواهد شد.

دیجی‌کالا مهر در این کمپین با چهار موسسه زیر همکاری می‌کند:

سازمان حفاظت از محیط زیست و حیوانات؛ اولین سازمان مردمی در ایران است که به صورت تخصصی برای امداد و نجات، احیای حیات وحش و پایان رنج حیوانات شهری قدم برداشته است.

خیریه زنجیره امید؛ در تیر ماه ۱۳۸۶ شروع به کار کرده وخدمات درمانی خود را با کمترین هزینه به کودکان زیر ۱۸ سال بدون در نظر گرفتن دین، نژاد و ملیت و طبق استانداردهای بین المللی در سه رشتۀ قلب، ارتوپدی و ترمیمی ارائه می‌دهد.

موسسه صبح رویش؛ مدرسه‌ای غیردولتی است که علاوه‌بر آموزش تحصیلی به کودکان کار، سعی دارد مهارت درست زندگی کردن را به آن‌ها آموزش دهد تا از تکرار چرخه‌ی آسیب جلوگیری کند. این موسسه تمام نیازهای خوراک، درمان، پوشاک و آموزش ۹۷۴ کودک کار و آسیب را در ۷ مرکز به عهده دارد.

موسسه آتنا؛ سازمانی غیردولتی و غیرانتفاعی است که در دی ماه سال ۱۳۹۳ در دو حوزه پیشگیری و مداخله در آسیب‌های اجتماعی با هدف توانمندسازی زنان و دختران، با مجوز رسمی سازمان بهزیستی شروع به فعالیت کرده است. حمایت از خانواده‌های تحت پوشش آتنا در زمینه‌های آموزشی، پشتیبانی مالی، کارآفرینی و آموزش مرتبط با اشتغال، پزشکی و روانشناسی انجام می‌شود. به صورت کلی تمامی زنان و دختران، گروه هدف موسسه هستند؛ اما با توجه به هویت خیریه موسسه، بدون شک اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه در اولویت برنامه‌ها و پروژه‌های این موسسه هستند.

به طور کلی دیجی­کالا­ مهر با بیش از ۷۰ موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در ۷ حوزه محیط زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، تحصیل و سوادآموزی، سلامت و درمان و… همکاری می‌کند. همچنین تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از طریق این پلتفرم به موسسات نیکوکاری کالا اهدا کرده و مجموع مبلغ کالاهای اهدا شده به بیش از ۵  میلیارد تومان رسیده است. برای شرکت در طرح نیکوکاری «اگه کنارم باشی، دنیا جای بهتری میشه» به وبسایت دیجی‌کالا مهر مراجعه کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مرکز نوآوری پلنت گزارش عملکرد خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد

شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری آزادی راه‌اندازی شد. پلنت به عنوان مرکز نوآوری در صنعت بیمه نقش نقطه اتصال
شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری…
دیوار

دیوار و شیپور باز هم تهدید شدند

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند و در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد. به
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری…
داتینرمزارزها و فین‌تک

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت. ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه
سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.…
تپسی

گزینه «عجله ندارم» هم از تپسی حذف شد

تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی اینترنتی حذف شده است. پس از فشار سازمان تعزیرات حکومتی به اسنپ و تپسی در بهمن ماه
تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم