انتخاب رشته برای مدال‌ آوران المپیادی و استعدادهای درخشان توسط آکادمی همراه اول

طرح انتخاب رشته قطب‌نما ویژه مدال‌آوران المپیادی کشور، به همت آکادمی همراه اول و متفاوت با انتخاب رشته‌های رایج در تابستان ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آکادمی همراه اول به منظور حمایت از استعدادهای برتر کشور با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، ۸۰ نفر از مدال آوران المپیاد کشوری و جهانی را به صورت رایگان در طرح «قطب نما» انتخاب رشته می کند.

طرح انتخاب رشته قطب نما، متفاوت از انتخاب رشته های رایج با طراحی ویژه المپیادی ها و متشکل از چندین بخش و برای سومین دوره در حال برگزاری است.

آزمون های روانشناسی و خودشناسی، مصاحبه های تخصصی با روانشناسان و مشاوران انتخاب رشته، معرفی رشته های دانشگاهی و مشاغل به همراه مصاحبه های جامع با والدین نخبگان از جمله موارد قطب نما است.

این طرح تا ۴ شهریور ۱۴۰۲ در محل آکادمی همراه اول ادامه خواهد داشت تا به این طریق کمکی به پرورش استعدادهای درخشان کشور در یکی از حساس ترین زمان های انتخاب و تصمیم گیری آنان برای آینده شان باشد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم