پرواز خارجی با ۳۰ درصد مبلغ؛ آشنایی با پرداخت اعتباری فلایتیو

فلایتیو از سرویس جدید خود به نام «پرداخت اعتباری فلایتیو» رونمایی کرده و از این پس مسافران می‌توانند پرواز خود را با پرداخت اعتباری، رزرو کنند.

با اتمام COVID-19 و محدودیت‌های ناشی از آن، تمایل و علاقه مردم به سفر بازگشته. برای تسهیل این روند بازگشت، نیاز به راه‌کارهای پرداخت مدرن‌تر وجود دارد. سرویس‌های پرداخت اعتباری BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) در سرتاسر جهان به عنوان یک مدل معتبر بانکی در حال فعالیت هستند. این سرویس‌ها فرآیند پرداخت خریداران را آسان‌تر کرده و امکان مدیریت مالی گسترده‌تری را فراهم می‌کنند.

به اعلام فلایتیو، سیستم پرداخت اعتباری این شرکت گردشگری هم تلاش می‌کند تا خرید سفر را آسان‌تر کند. از جمله مزایای مهم این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین راهکار پرداخت اعتباری سفر بدون اعتبارسنجی، چک تضمین، وثیقه یا سفته
  • رزرو پرواز با قیمت روز و پرداخت تنها ۳۰ درصد کل مبلغ
  • کارمزد روزانه و محاسبه کل کارمزد بر اساس تاریخ انتخابی پرداخت بخش دوم توسط کاربر

چرا سفر با پرداخت اعتباری؟

به گفته مدیران فلایتیو، با تغییر نرخ ارز و افزیش هزینه سفر های خارجی، مسافران محصولی را از سایت خریداری می‌کنند که رقم نهایی آن خارج از پرداخت‌های محدوده بانکی است. در حال حاضر تنها می‌توان ۱۰۰ میلیون تومان را روزانه و از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت کرد و هیچ راهکار بانکی هم بر اساس Credit در سیستم‌های بانکی وجود ندارد و این موضوع پرداخت مبالغ بالا را برای کاربران با مشکل مواجه کرده است. کسب‌و‌کارهای آنلاین برای مدیریت چنین پرداخت‌هایی از شماره شبا یا پرداخت طی چندین مرحله استفاده می‌کنند.

تکمیل ظرفیت یا تغییر قیمت پرواز همیشه از نگرانی‌های خریداران بوده. در برخی موارد چالش کمبود نقدینگی حساب است و در برخی موارد محدودیت سقف پرداخت، اما هر دو مواردی هستند که منجر به طولانی‌تر شدن فرآیند خرید می‌شوند. پرداخت اعتباری فلایتیو با ارائه امکان رزرو پرواز خارجی تنها با ۳۰٪ مبلغ کل به دنبال برطرف کردن چالش‌های پیش‌رو خریداران است.

علاوه بر تمامی این موارد، از آنجایی که چالش همیشگی کاربران برای استفاده از سیستم‌های «پرداخت اعتباری»، پیچیدگی فرایند اعتبارسنجی، احراز هویت و ضمانت بانکی است؛ در راه‌اندازی این سرویس تلاش بر این بوده که این چالش‌ها در نظر گرفته شوند و مسافران بتوانند تنها با ایجاد یک حساب کاربری ساده از خدمات پرداخت اعتباری بهره‌ند شوند و این برای اولین است که استفاده از خدمات پرداخت اعتباری بدون نیاز به هرگونه اعتبارسنجی یا ارائه ضمانت بانکی انجام می‌شود.

چگونه می‌توان از سرویس «پرداخت اعتباری» فلایتیو استفاده کرد؟

در حال حاضر این سرویس در تمامی مسیرهای خارجی موجود در فلایتیو فعال است. مسافران می‌توانند در قسمت پروازهای خارجی، پرواز مورد نظر خود را جست‌و‌جو و «قابلیت پرداخت اعتباری» را روی کارت‌ پرواز ایرلاین‌های مختلف ببینند. پس از انتخاب پرواز و پر کردن اطلاعات معمول همیشگی؛ در بخش نحوه پرداخت، از گزینه «پرداخت اعتباری فلایتیو» استفاده کنند.

با توجه به تاریخ رفت پرواز و حداکثر بازه زمانی پرداخت بخش دوم هزینه که پیش از پرواز است؛ به طور سیستمی، تاریخ پرداخت دوم و کارمزد روزانه آن به مسافر اعلام خواهد شد. بنابراین کاربر هر روزی که در بازه اعلام‌شده، پرداخت خود را تکمیل کند؛ کارمزدی که پرداخت می‌کند بر اساس همان تعداد روز، محاسبه می‌شود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم