ارزهای دیجیتال RDNT و JST در نوبیتکس لیست شدند

صرافی نوبیتکس ارزهای دیجیتال RDNT و  JST را لیست کرده و این رمزارزها در دو بازار ریالی و تتری نوبیتکس قابل خرید و فروش هستند.

جاست یک پلتفرم ارائه خدمات مالی غیرمتمرکز است که طیف گسترده‌ای از خدمات حوزه دیفای را در خود دارد. این پلتفرم خدماتی مانند جاست‌لِند که بازار پولی و پلتفرمی برای وام‌دهی است را ارائه می‌دهد و همچنین جاست‌استیبل، پلتفرم وام‌دهی استیبل‌کوین بومی شبکه ترون است که در جاست ارائه شده است. جاست سوآپ نیز پلتفرمی برای مبادله توکن‌ها و جاست‌لینک، پلتفرمی برای مبادله بین‌زنجیره‌ای است. کل اکوسیستم جاست بر بستر بلاکچین ترون بنا نهاده شده است، استیبل‌کوین USDJ و توکن حاکمیتی JUST که با حروف اختصاری JST شناخته می‌شود، توکن‌های بومی پلتفرم جاست هستند.

ارز دیجیتال JST در می ۲۰۲۰ معرفی شد. این توکن با استاندارد TRC-20 و در بلاکچین ترون ایجاد شده است و  برای پرداخت کارمزدهای پلتفرم جاست کاربرد دارد.

ارز جاست که در ابتدای عرضه، قیمتی معادل ۰.۰۰۸ دلار داشت، اندکی بعد به ۰.۰۱۲ دلار رسید و در اوج قیمتی خود، ۰.۱۷۵ دلار را نیز تجربه کرد، اما با نزولی شدن روند قیمت ارزهای دیجیتال در یک سال گذشته، در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰.۰۲۰ دلار معامله می‌شود.

پلتفرم جاست توسط بنیادی به همین نام مدیریت می‌شود و شرکت‌های بزرگی مانند علی‌بابا، تنسنت، آی بی ام و دیگر غول‌های حوزه فناوری در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده یا از آن حمایت کرده‌اند.

با توجه به تمایل شرکت‌های بزرگ به دیفای و سرمایه‌گذاری‌هایی که در حوزه امور مالی غیرمتمرکز شده و آینده تبادلات مالی که به سمت غیرمتمرکز حرکت می‌کند، می‌توان به آینده پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات دیفای خوشبین بود و با رشد این پلتفرم‌ها، توکن‌های مرتبط با آنها نیز رشد ارزشی خواهند داشت، اما باید دید که جاست در برابر رقبای بزرگی مثل اتریوم، تا چه حد می‌تواند، سهم خود را از اکوسیستم دیفای داشته باشد.

برای ذخیره، ارسال و دریافت ارز JST می‌توان از انواع کیف پول‌های نرم‌افزاری (موبایلی، دسکتاپ و افزونه مرورگر) و سخت‌افزاری استفاده کرد.

لجر، ترزور، کیپ کی و کول والت که محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری در بازار رمزارزها هستند از ارز JUST پشتیبانی می‌کنند.

کیف پول‌های نرم‌افزاری مانند تراست والت، اکسودوس، کوینومی و گواردا نیز ولت های امنی هستند که از JST  پشتیبانی می‌کنند.

در حال حاضر امکان خرید ارز دیجیتال JST و همچنین فروش و یا نگهداری این ارز دیجیتال که در رتبه ۱۳۵ کوین‌مارکت‌کپ قرار دارد، در دو بازار ریالی و تتری صرافی نوبیتکس فراهم شده است.

ارز دیجیتال RDNT

رادیانت کپیتال یک پروتکل وام‌دهی غیرامانی و غیرمتمرکز بر پایه لایه صفر است. رادیانت کپیتال به‌عنوان یک پلتفرم وام‌دهی، به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بدون پیچیدگی‌هایی مانند ثبت‌نام، به سادگی دارایی‌های خود را در پروژه‌های وام‌دهی وارد کنند و در سود آنها شریک شوند و یا از دیگر افراد وام گرفته و نقدینگی موردنیاز خود را تامین کنند.

رادیانت کپیتال یک بازار پول مشابه آوه است که بر بستر آربیتروم و بی‌ان‌بی اسمارت چین شکل گرفته است. هدف این پلتفرم تجمیع نقدینگی‌هایی است که مالکانشان می خواهند آنها را در پروژه‌های دیفای و وام‌دهی در بسترهای غیرمتمرکز وارد کنند. این یکپارچگی و ادغام به تجربه بهتر کاربران و بهبود اکوسیستم دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) کمک می‌کند.

در پلتفرم  RDNT می‌توان روی کوین‌هایی مانند دای، تتر، WBTC، اتر و USDC‌  وام دریافت کرد. توکن بومی این پلتفرم ارز دیجیتال RDNT  است که اگر کاربر وام‎دهنده بخواهد سود خود را در قالب این توکن دریافت کند، می‌توان سود بیشتری نسبت به حال عادی بگیرد.

کاربران در این پلتفرم می‌توانند در عرض چند دقیقه، دارایی خود را وام بدهند و یا وام دریافت کنند و به این ترتیب یکی از مشکلات دیفای که نیاز به انجام چند تراکنش برای وام دادن و وام گرفتن و پل زدن است، در این پلتفرم حل شده است.

کاربران همچنین می‌توانند ارز RDNT‌ را در پلتفرم رادیانت کپیتال استیک کرده و در ازای کمک به شبکه، پاداش دریافت کنند؛ این سود در قالب سبدی از ارزهای دیگر است که در پلتفرم Radiant Capital پشتیبانی می‌شوند.

ارز دیجیتال RDNT نیز که در حال حاضر در رتبه ۲۸۳ کوین‌مارکت‌کپ قرار دارد با توجه به اقبالی که نسبت به پروژه‌های دیفای در جهان وجود دارد، می‌تواند در صورت توسعه خود همگام با پیشرفت‌هایی که در این حوزه می‌شود، آینده روشنی پیش روی خود متصور باشد.

این رمزارز که برای اولین بار در جولای ۲۰۲۲ با قیمت ۰.۱۵۹۸ دلار عرضه شد در روزهای اوج قیمتی خود، به ۰.۴۷ دلار رسید و هم‌اکنون در محدوده ۰.۲۳ دلار معامله می‌شود.

برای خرید ارز دیجیتال RDNT و فروش آن در بازارهای ریالی و تتری می‌توان از طریق صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس اقدام کرد.

اعتماد بیشتر از پنج و نیم میلیون کاربر به نوبیتکس، عمق بازار و نقدشوندگی بالا، نگهداری دارایی کاربران به‌صورت سرد با سیستم کلد ولت و رابط کاربری آسان، برخی از مزایای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس هستند.

link

مطالب مرتبط

دیوار

کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟

۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام دست دوم بوده‌اند. خریدوفروش این دستگاه‌ها معادل جلوگیری از انتشار ۹۳
۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام…
علی‌بابا

رکورد سفرهای نوروزی متعلق به کدام شهرها است؟

شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد، شیراز و جزیره کیش را پرنقش‌ترین شهرهای ایران در سفرهای داخلی اعلام
شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد،…
ایرانسل

آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش روابط
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم