مشارکت کاربران اسنپ‌کلاب در تامین هزینه‌ راه‌اندازی خانه‌ امن «سرای فراز»

اسنپ در نهمین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه «طلوع بی‌نشان‌ها» و همراهی کاربرانش، در تامین هزینه‌های تجهیز و راه‌اندازی خانه‌ای امن برای کودکان بی‌سرپناه زیر ۱۳ سال مشارکت کرد.

روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیکوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «کاربران اسنپ در این طرح ۲۴۹ هزار و ۳۵۸ مرتبه مشارکت داشتند و اسنپ در مجموع مبلغ ۹۹۷ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان برای پیشبرد این طرح پرداخت کرده است.»

از سال ۱۳۹۶ «سرای نور» به عنوان یکی از مراکز حمایتی جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها و با مجوز سازمان بهزیستی، اقدام به پذیرش پسران ۷ تا ۱۸ سال بی​‌سرپناه کرده است. این کودکان و نوجوانان عمدتاً بی‌​سرپرست یا بدسرپرست هستند و در زمره‌​ کودکان کار و خیابان نیز محسوب می‌​‌شوند. برای تفکیک کودکان به دو گروه سنی ۷ تا ۱۳ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال، طبقه‌ دوم «سرای نور» با نام «سرای فراز» با مشارکت اسنپ و همراهی کاربرانش تجهیز شد و به بهره‌برداری رسید. با تکمیل این طرح هر گروه سنی در طبقات مخصوص به خود و با امکانات و مدیریت کاملاً مجزا اسکان دارند و از خدمات مختلفی از جمله مددکاری اجتماعی، روانشناسی، پزشکی، دندان‌پزشکی، تحصیلی، فرهنگی، تفریحی و غیره بهره​‌مند شده‌اند.

سرای فراز؛ خانه‌ای امن برای کودکان بی‌سرپناه

در حال حاضر حدود ۲۵ کودک ۷ تا ۱۳ سال در سرای فراز زندگی‌ می‌کنند. از جمله خدمات ارائه شده توسط این سرا برای بهبود کیفیت زندگی کودکان در معرض آسیب‌های اجتماعی می توان به ایجاد حس‌ امنیت روانی و تسکین درد‌های عمیق ناشی از انواع آسیب‌های اجتماعی، ارائه‌ خدمات پایه‌ای زندگی اعم از محیط امن برای اسکان و تغذیه‌ سالم، ارائه خدمات پزشکی و غربالگری، آموزش مهارت‌های فردی، اجتماعی و خودمراقبتی، ارائه‌ خدمات مشاوره‌ فردی، گروهی و خانوادگی و تسهیل اخذ مدارک هویتی اشاره کرد.

دیگر خدمات ارائه شده از سوی این مرکز شامل ارتباط با خانواده‌های کودکان بدسرپرست در راستای توان‌افزایی والدین و بهبود تنش‌های موجود خانوادگی و در صورت امکان حمایت از اشتغال والدین، فراهم آوردن امکان ادامه تحصیل در مدرسه، استعداد‌یابی علمی، ورزشی و هنری، برقراری کلاس‌های هنردرمانی، تئاتر، قصه‌نویسی، هنر و خلاقیت و نقاشی روی سفال، سفالگری و حجم‌سازی، ارائه‌ خدمات حرفه‌آموزی و اشتغال برای نوجوانان و ارائه‌ خدمات تفریحی و مدیریت اوقات فراغت اعم از اردوهای متنوع، سفرهای سیاحتی، تماشای فیلم و امکانات بازی‌های رایانه‌ای می‌شود.

اسنپ‌کلاب؛ بستری برای مشارکت کاربران در امر نیک

به گزارش روابط عمومی اسنپ در سال​‌های اخیر، این مجموعه طرح​‌های نیکوکاری متنوعی را با مشارکت کاربرانش در باشگاه مشتریان (اسنپ‌کلاب) اجرا کرده است. کاربران اسنپ می‌توانند با اهدای امتیازات خود در اسنپ‌کلاب و بدون پرداخت هیچ مبلغی در طرح‌های نیکوکاری مشارکت کنند. در حال حاضر نیز طرح‌های «حفاظت از گونه‌ی خرس قهوه‌ای» و «مشارکت در هزینه‌ی ساخت زمین فوتبال برای کودکان و نوجوانان منطقه قصرقند» در اسنپ‌کلاب برای جلب مشارکت کاربران فعال است.

اسنپ در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود تلاش دارد با شناسایی طرح‌های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در حل مشکلات جامعه یاری‌رسان باشد. خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش روابط
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…
خبرها

معاون علمی و ‌فناوری رییس‌جمهور: کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری خود اعلام کرد این دید غلطی است که برخی فضا را به گونه‌ای درست می‌کنند که حاکمیت به دنبال
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری خود اعلام کرد این…
اسنپ

اعلام نتایج طرح اسنپ برای کودکان مناطق کم‌برخوردار

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای
اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم