خرید قسطی راحت، چه ویژگی‌هایی دارد؟

کلمه قسط برای بسیاری از خریداران حس نگرانی و دلهره ناشی از پرداخت اقساط را تداعی می‌کند. درواقع گاهی آن‌ها مجبور می‌شوند که کالاهای خاصی را به دلیل کمبود بودجه، با قیمتی بالاتر از قیمت خرید نقدی، به صورت قسطی بخرند تا صرفا نیاز خود را برطرف کنند. علاوه بر این، تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان به دلیل فرآیند پیچیده و دردسرهای خرید قسطی، عطایش را به لقایش می‌بخشند و کالای مورد نیازشان را به صورت نقدی می‌خرند. این دغدغه‌ها باعث می‌شود که راحت‌بودن فرآیند خرید قسطی، تبدیل به نیاز اصلی مصرف‌کنندگان شود. به نظر شما خرید قسطی راحت چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مقاله به صورت مفصل به این سوال پاسخ خواهیم داد.

خرید قسطی راحت یعنی چه؟

آمارها به ما می‌گویند که بیش از نیمی از خریداران (۵۷%) به دلیل گران‌بودن کالاهایی که به صورت اقساطی به فروش می‌رسند، از خرید آن‌ها منصرف می‌شوند. این یعنی شرایط خرید قسطی و سودی که به آن‌ تعلق می‌گیرد، برای مصرف‌کنندگان در درجه اول اهمیت قرار دارد. اصولا خرید قسطی راحت، خریدی است که در قالب شرایط و فرآیندی آسان انجام شود. بنابراین مجموعه‌هایی که سعی می‌کنند این دو فاکتور را به بهترین نحو ممکن در خدمات خود بگنجانند، برای مصرف‌کنندگان جذاب‌ترند. در ادامه با ویژگی‌های خرید قسطی راحت بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های خرید قسطی راحت

چه زمانی و در چه شرایطی خرید اقساطی برای شما راحت‌تر از قبل می‌شود؟ برای پاسخ‌دادن به این سوال باید به مواردی رجوع کنیم که تجربه شما را از این نوع خرید بهبود می‌بخشد.

۱. وقتی هیچ سودی در کار نیست!

همان طور که گفتیم، سودی که به خرید قسطی تعلق می‌گیرد، باعث می‌شود که بسیاری از خریداران از انتخاب این مدل از خرید منصرف شوند، اما وقتی سود از اقساط حذف می‌شود و قیمت کالاها دقیقا برابر با قیمت نقدی آن‌ها است، همه چیز برایتان راحت‌تر از قبل خواهد شد.

۲. وقتی نیازی به چک و سفته ندارید!

هرچه شرایط خرید قسطی ساده‌تر باشد، تجربه بهتری برای شما رقم خواهد خورد. بنابراین وقتی برای این نوع از خرید نیازی به چک و سفته نداشته باشید، خریدتان راحت‌تر از قبل انجام می‌شود.

۳. وقتی به کالاها و خدمات متنوع دسترسی دارید!

یکی از مواردی که می‌تواند خرید اقساطی را برای مصرف‌کنندگان دلچسب‌تر کند، حق انتخاب گسترده آن‌ها از میان انبوهی از کالاها است. در این شرایط شما می‌توانید با فراغ بال محصولات مورد نیازتان را انتخاب کنید و با خیالی راحت، خرید قسطی خود را انجام دهید.

۴. وقتی تخفیف‌های هیجان‌انگیز وارد ماجرا می‌شود!

تصور کنید که در هنگام خرید، علاوه بر اینکه نیازی به چک و سفته ندارید و سودی هم به خرید شما تعلق نمی‌گیرد، برای محصول مورد نظرتان تخفیف‌های ویژه هم ارائه شود. در این صورت به‌صرفه‌ترین تجربه ممکن را از خرید اقساطی خواهید داشت.

خرید قسطی با اعمال شاقه، ممنوع!

خرید قسطی، همان قدر که می‌تواند به مدیریت بهتر امور مالی شما کمک کند، ریسک‌ها و چالش‌های خاص خودش را نیز به همراه دارد. اگر مجموعه‌ای که از طریق آن به کالاها و خدمات اقساطی دست پیدا می‌کنید، شرایط راحتی را برای شما فراهم نکنند، ریسک ضرر و زیان این نوع از خرید افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال اگر قرار باشد سود بسیاری را برای خرید قسطی کالاها و خدمات بپردازید و در عوض هزینه آن را در چند ماه پرداخت کنید، چیزی به جز ضرر مالی برایتان حاصل نخواهد شد.  بنابراین توصیه ما به شما این است که به هر قیمتی به دنبال خرید اقساطی محصولات نباشید و مجموعه‌ای را پیدا کنید که تجربه این مدل از خرید را برای شما راحت‌تر از قبل می‌کند.

با اسنپ‌پی، راحت‌تر از قبل، قسطی بخر!

سرویس اعتباری اسنپ که فعالیت خود را به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد، شرایط و فرآیند خرید قسطی را برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر از قبل می‌کند. این مجموعه با همکاری با بیش از ۳۵۰ فروشگاه آنلاین، امکان خرید قسطی بدون سود، چک و سفته انواع کالاها مثل لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و پوشاک را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. همچنین شما با استفاده از خدمات این مجموعه از تخفیف‌هایی بهره‌مند خواهید شد که تجربه‌ای آسان‌تر را از خرید قسطی برایتان رقم می‌زند.

برای استفاده از خدمات این مجموعه و مشاهده فروشگاه‌های حاضر در اسنپ‌پی، اینجا کلیک کنید.

link

مطالب مرتبط

دیوار

بحث داغ کارشناسان و مردم درباره آگهی‌های آنلاین املاک

بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت صبح» رادیو اقتصاد، کارشناسان و مخاطبان به بحث راجع به این موضوع پرداختند.
بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت…
فناپ

عرضه اوراق مرابحه فناپ‌زیرساخت در فرابورس ایران

فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت فرابورس ایران اعلام کرد ﭘﯿﺮو ﺻـﺪور ﻣﺠﻮز ﺷـﻤﺎره  ۱۲۲/۱۵۱۶۸۵
فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت…
خبرها

مرکز نوآوری پلنت گزارش عملکرد خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد

شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری آزادی راه‌اندازی شد. پلنت به عنوان مرکز نوآوری در صنعت بیمه نقش نقطه اتصال
شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری…
دیوار

دیوار و شیپور باز هم تهدید شدند

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند و در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد. به
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم