فروش ملک کارخانه نوآوری آزادی بدون نتیجه ماند

براساس آنچه در کدال منتشر شده، شرکت آما (مالک ملک کارخانه نوآوری آزادی) اعلام کرد که مزایده این ملک در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ هیچ خریدار و شرکت‌کننده‌ای نداشته است.

در اطلاعیه آما روی کدال آمده است: با عنایت به آگهی مزایده فروش عرصه و عیان و تاسـیسات کارخانه آما یک در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ و اتمام مهلت ارایه پاکات پیشنهادی تا تاریخ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به استحضار می‌رساند هیچ پاکت پیشنهاد قیمتی دریافت نگردید و مزایده فوق بدون نتیجه به پایان رسید.

بر مبنای بیانیه‌ای که پنج‌شنبه یازدهم آبان ۱۴۰۲ شرکت هم‌آوا منتشر کرد، شرکت آما، مالک ملک «کارخانه نوآوری آزادی» فرجه سی روزه برای تخلیه این مکان را به مستاجران آن داده است. کارخانه نوآوری باید در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۲ به صورت کامل تخلیه شود، در غیر این صورت این مکان با حضور ضابطان قضایی و توسط یگان ویژه نیروی انتظامی تخلیه خواهد شد.

یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲، مهدی عظیمیان، مدیر کارخانه نوآوری آزادی در واکنش به بیانیه منتشر شده مبنی بر تعطیلی و تخلیه این کارخانه گفت: «خیر تخلیه نمی‌شود و ما برای ادامه حیات کارخانه با مالک در حال رایزنی هستیم.» او گفت: «اگر دوستان این بیانیه و حواشی را رقم نمی‌زدند تا یکی دو هفته آینده یک خبر خوش را برای اکوسیستم علم و فناوری اعلام می‌کردیم.»

فرزین فردیس، مدیرعامل سرآوا با انتشار ویدیویی ضمن تشکر از تمامی دغدغه‌مندان تاکید کرد: «در خصوص وضعیت کارخانه نوآوری آزادی، ما تابع تصمیم آما‌ (مالک) و قانون هستیم.»

فردیس پیشتر درباره مذاکره با شرکت آما به استارتاپ ۳۶۰ گفت: «از انتهای سال گذشته بنا به صلاح‌دید معاونت علمی ما مذاکره را ادامه ندادیم و قرار بر این شد که دوستان پارک مذاکره را ادامه دهند و آن‌ها هم تلاش زیادی در ماه‌های اول سال داشتند، برای آن که بتوانند به نتیجه برسانند و چندین بار در جلسات و گفتگو اعلام کردند که مذاکرات پیشرفت خوبی داشته است.»

link

مطالب مرتبط

دیوار

کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟

۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام دست دوم بوده‌اند. خریدوفروش این دستگاه‌ها معادل جلوگیری از انتشار ۹۳
۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام…
علی‌بابا

رکورد سفرهای نوروزی متعلق به کدام شهرها است؟

شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد، شیراز و جزیره کیش را پرنقش‌ترین شهرهای ایران در سفرهای داخلی اعلام
شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد،…
ایرانسل

آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش روابط
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم