رونمایی صرافی رمزارز «تترلند» از سرویس پاداش هفته‌شمار

صرافی رمزارز تترلند سرویس جدید خود یعنی «پاداش هفته‌شمار» را رونمایی کرد. با این سرویس کاربران می‌توانند از کیف‌پول تومانی خود سود دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی تترلند، موجودی تومانی کاربران تترلند در حساب بانکی قرض‌الحسنه نگهداری می‌شود، با فعال‌سازی طرح دریافت پاداش تومانی به صورت خودکار دارایی به حساب کوتاه‌مدت روزشمار منتقل می‌شود و معادل سود بانکی حاصله عینا به کاربران پرداخت می‌شود.

کاربران این صرافی از این پس به ازای نگهداری حداقل یک میلیون تومان در کیف‌پول تومانی خود در طول یک هفته از شنبه تا جمعه پاداش دریافت می‌کنند.

برای فعال‌سازی این طرح، کافی است کاربران به قسمت کیف‌پول و سپس دارایی بروند و طرح پاداش هفته‌شمار را پس از موافقت با شرایط و قوانین فعال کنند و منتظر سود هفتگی خود باشند.

تترلند شرایط زیر را به‌منظور استفاده از این طرح اعلام کرده است:

– طرح فقط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز شنبه تا ۲۳:۵۹ روز جمعه محاسبه می‌شود. این یعنی اگر شما در هر روزی طرح را فعال کنید، اولین شنبه بعد آن روز تا جمعه همان هفته، پاداش برایتان محاسبه خواهد شد. بنابراین، اگر روز پنجشنبه طرح خود را فعال کنید، پاداش هفتگی از شنبه بعدی محاسبه می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، روزهای پنجشنبه و جمعه سودی به شما تعلق نمی‌گیرد.

– اگر بین شنبه تا جمعه همان هفته موجودی کیف‌پول تومانی شما به کمتر از ۱میلیون تومان برسد، سودی برای آن هفته به شما تعلق نخواهد گرفت.

– سود هر هفته در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه پرداخت خواهد شد.

– در طول هفته به کمترین میزان تومانی که در کیف پول تومانی شما وجود دارد سود تعلق می‌گیرد. یعنی اگر در طول هفته شما شش روز ۲ میلیون تومان در کیف پول تومانی داشته باشید اما یک روز ۱ میلیون تومان. محاسبه پاداش بر روی ۱ میلیون خواهد بود.

link

مطالب مرتبط

دیوار

کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟

۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام دست دوم بوده‌اند. خریدوفروش این دستگاه‌ها معادل جلوگیری از انتشار ۹۳
۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام…
علی‌بابا

رکورد سفرهای نوروزی متعلق به کدام شهرها است؟

شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد، شیراز و جزیره کیش را پرنقش‌ترین شهرهای ایران در سفرهای داخلی اعلام
شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد،…
ایرانسل

آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش روابط
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم