بزرگ‌ترین حراج سال دیجی‌کالا به روایت تیم‌های مختلف این فروشگاه اینترنتی

برنامه‌ریزی برای برگزار کردن کمپینی به وسعت بلک‌فرایدی چطور انجام می‌شود؟ از تیم‌های عملیات تا زیرساخت

بزرگ‌ترین حراج دیجی‌کالا چهار روزی می‌شود که آغاز شده است. آخرین جشنواره جمعه سیاه یا بلک‌فرایدی دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و حالا بعد از دو سال این فروشگاه اینترنتی، بلک‌فرایدی را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز آغاز کرده و به نظر می‌رسد این بار برای مواجه با هر اختلال احتمالی حسابی آماده شده است.

گفتنی است بیش از ۵۰۰ مهندس نرم‌افزار روی وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا کار می‌کنند تا از لحظه‌ی جستجوی یک محصول  توسط کاربر تا زمانی که کالای مورد نظر انتخاب شده و سفارش داده می‌شود، تجربه خوبی حتی در ایام ازدحام برای مشتریان خود بسازند. در نتیجه این فرآیند با وجود آنکه ممکن است در هر ثانیه بیش از یک میلیون کاربر و در یک روز بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سایت دیجی‌کالا حاضر و در حال بررسی یا خرید باشند، وب‌سایت این مجموعه کند نشده یا از دسترس خارج نشود.

این فروشگاه بزرگ آنلاین ظرفیت پردازش، ارسال و تحویل کالا را تا دو برابر افزایش داده و همچنین با استخدام حدود ۱۰۰۰ نفر تلاش کرده است که در بخش‌های مختلف سازمان خود مثل «مرکز تماس»، «لجستیک» و … سرعت خدمت‌رسانی را نیز تا دو برابر افزایش دهد.

هیاهوهای جمعه‌سیاه در ایران اما هرگز بی‌حاشیه نبوده است. خیلی وقت‌ها در فرآیند قیمت‌گذاری در فروشگاه‌ها تخلفاتی رخ می‌دهد که منجر به تضییع حقوق خریدار می‌شود. دیجی‌کالا برای حل این مساله هم مثل بسیاری از دیگر مسائل در تجارت الکترونیک ایران، پیش قدم شده است. این فروشگاه‌ بزرگ آنلاین با طراحی فرآیندهای نظارتی پیچیده، عملکرد فروشنده‌ها را رصد می‌کند تا در نهایت تخفیف‌های ارائه شده در این پلتفرم واقعی باشند و میزان تخلفات به حداقل برسد.

دیجی‌کالا همچنین از کاربران خود دعوت کرده است تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، آن را از طریق کامنت و تماس تلفنی با تیم پشتیبانی دیجی‌کالا در میان بگذارند چرا که از بازخوردهای کاربران در مسیر بهبود تجربه مشتریان استفاده می شود.

link

مطالب مرتبط

سرآوا

نخستین نشست «واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید» با مرور اقتصاد دیجیتال دبی برگزار شد

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید» با موضوع «مروری بر اقتصاد دیجیتال دبی» دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل صندوق توسعه ملی
نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید» با موضوع «مروری بر اقتصاد دیجیتال…

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ثبت رکورد علی‌بابا تا آماری از تعداد کاربران رمزارزها در ایران

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۴ این پادکست، از ثبت
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
دیجی‌کالا

دریافت حضوری خرید دیجی‌کالایی با هزینه کمتر

دیجی‌کالا در چند سال گذشته برای سهولت بیشتر آن دسته از مشتریانش که نمی‌توانند برای تحویل سفارش در خانه منتظر بمانند، یا از قبل برای زمان مشخصی برنامه‌ریزی کنند،
دیجی‌کالا در چند سال گذشته برای سهولت بیشتر آن دسته از مشتریانش که نمی‌توانند برای تحویل…
اسنپ

حراج بزرگ آخر سال اسنپ‌پی آغاز شد؛ تا ۹۰% تخفیف خرید قسطی کالاهای ویژه‌ی نوروز

این روزها حراج آخر سال سرویس اعتباری اسنپ یا اسنپ‌پی آغاز شده است. کاربران این سرویس می‌توانند سبد گسترده‌ای از کالاهای مورد نیاز خود را تا ۹۰% ارزان‌تر و به صورت
این روزها حراج آخر سال سرویس اعتباری اسنپ یا اسنپ‌پی آغاز شده است. کاربران این سرویس…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم