گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به ۳ استان در سال اول فعالیت

پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب‌و‌کار جدید تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این شرکت اعلام کرده که تاکنون، فعالیت‌هایش را به ۳ استان گسترش داده و تنوع محصول خود را به ۱۵۰ قلم رسانده است. تپسی گاراژ در آبان ۱۴۰۱ با هدف ارائه خدمت به راننده‌ها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار راه‌اندازی شد.

ارائه محصولاتی مانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، باطری، بیمه، خدمات تعمیری و کارواش از جمله خدمات تپسی گاراژ برای راننده‌های این شرکت محسوب می‌شود. در این بین بیشترین تقاضا به ترتیب مربوط به لاستیک و روغن موتور بوده است.

امین سمیعی، معاون رشد شرکت تپسی در رابطه با یک سالگی تپسی گاراژ گفت: «از ابتدای شکل‌گیری، توجه به سفیران و برآورده کردن نیازهای آن‌ها به امری جدانشدنی از DNA تپسی تبدیل شد. تپسی گاراژ یک سال پیش، با ایده ارائه خدمات و محصولات موردنیاز به سفیران متولد شد و پس از استقبال آن‌ها، گسترش پیدا کرد تا به صورت یک محصول مستقل ادامه حیات دهد. باعث خوشحالی است که در این زمان کوتاه، حدود ۶.۵ میلیون مرتبه از وب‌سایت ما بازدید شده و بیش از ۱۶۰ هزار کاربر از میان سفیران تپسی، جذب خدمات تپسی گاراژ شده‌اند.»

وی درباره چشم‌انداز تپسی گاراژ افزود: «ما در حالی امروز در ۳ استان تهران، البرز و مشهد مشغول ارائه خدمات به سفیران هستیم که این تعداد در سال آینده، قطعا افزایش چشمگیری خواهد داشت. به‌علاوه برنامه‌های بسیاری در رابطه با توسعه محصولات و نوع خدمات در حال طراحی است تا همه راننده‌ها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان از خدمات متنوع ما استفاده کنند.»

از آمارهای جالب توجه سال اول فعالیت این شرکت، می‌توان به فروش بیش از ۱۰۴ هزار لیتر روغن اشاره کرد. همچنین مجموع خرید ۴۹ میلیون تومان توسط یک راننده و ۱۹ سفارش یکتا از طرف یکی دیگر از سفیران این شرکت به ترتیب از منظر حجم ریالی و تعداد دریافت خدمات، از رکوردهای شخصی ثبت‌شده در سال اول فعالیت تپسی گاراژ هستند.

link

مطالب مرتبط

سرآوا

نخستین نشست «واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید» با مرور اقتصاد دیجیتال دبی برگزار شد

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید» با موضوع «مروری بر اقتصاد دیجیتال دبی» دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل صندوق توسعه ملی
نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید» با موضوع «مروری بر اقتصاد دیجیتال…

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ثبت رکورد علی‌بابا تا آماری از تعداد کاربران رمزارزها در ایران

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۴ این پادکست، از ثبت
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
دیجی‌کالا

دریافت حضوری خرید دیجی‌کالایی با هزینه کمتر

دیجی‌کالا در چند سال گذشته برای سهولت بیشتر آن دسته از مشتریانش که نمی‌توانند برای تحویل سفارش در خانه منتظر بمانند، یا از قبل برای زمان مشخصی برنامه‌ریزی کنند،
دیجی‌کالا در چند سال گذشته برای سهولت بیشتر آن دسته از مشتریانش که نمی‌توانند برای تحویل…
اسنپ

حراج بزرگ آخر سال اسنپ‌پی آغاز شد؛ تا ۹۰% تخفیف خرید قسطی کالاهای ویژه‌ی نوروز

این روزها حراج آخر سال سرویس اعتباری اسنپ یا اسنپ‌پی آغاز شده است. کاربران این سرویس می‌توانند سبد گسترده‌ای از کالاهای مورد نیاز خود را تا ۹۰% ارزان‌تر و به صورت
این روزها حراج آخر سال سرویس اعتباری اسنپ یا اسنپ‌پی آغاز شده است. کاربران این سرویس…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم