کیسون در آچاره سرمایه‌گذاری کرد

معاون سرمایه‌گذاری شرکت «کیسون» در لینکدین خود اعلام کرد که کیسون مبلغ ۷۲ میلیارد تومان در هلدینگ ساناگستر سبز سرمایه‌گذاری کرد. هلدینگ ساناگستر سبز صاحب چهار استارتاپ آچاره، آچاره بازار، آچاره سازه و اوبار است.

علی سنگینیان، معاون سرمایه‌گذاری کیسون بدون اشاره به میزان درصد سهام منتقل شده، این سرمایه‌گذاری را در راستای دستیابی به اهداف برنامه میان مدت کیسون و تبدیل شدن به هلدینگ چند رشته‌ای و با هدف افزایش تنوع در حوزه‌های فعالیت از طریق سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای جدید اعلام کرد.

آچاره (خدمات پلتفرمی در حوزه خدمات منزل)، آچاره بازار (خدمات اجرایی ساخت‌وساز، نوسازی و نگهداری تجهیزات سازمان‌ها)، آچاره سازه (تامین تجهیزات ساختمانی بر پایه استعلام آنلاین) و اوبار (لجستیک هوشمند بین شهری) به کاربران ارایه می‌دهند. این پلتفرم‌ها بهبود تکنولوژیک صنایع خدماتی برای راحت‌تر کردن زندگی را به عنوان ماموریت خود تعریف کرده‌اند.

سنگینیان همچنین اعلام کرد کیسون پیش از این شتابدهنده استارتاپی خود به نام Builds Up را با مشارکت شناسا و با هدف توسعه ایده‌های خلاق در حوزه مهندسی و ساخت، راه‌اندازی کرده است.

link

مطالب مرتبط

آچاره

کیسون در قالب افزایش سرمایه با سهم حق تقدم وارد آچاره شد

صبح امروز در یک نشست خبری اعلام شد که شرکت کیسون در گروه آچاره ۷۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است. میزان سهام منتقل شده افشا نشد، اما کیسون با خرید سهام از دیگر
صبح امروز در یک نشست خبری اعلام شد که شرکت کیسون در گروه آچاره ۷۲ میلیارد…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم