دیجی‌پی و بانک صادرات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دیجی‌پی با بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.

این تفاهم‌نامه که در مراسمی با حضور مدیران ارشد دیجی‌پی و بانک صادرات به امضا رسید، زمینه‌ساز همکاری‌های گسترده‌تر در زمینه‌های فناوری مالی و بانکی خواهد بود.

این همکاری بر توسعه خدمات پرداخت الکترونیکی، بهبود تجربه مشتریان در استفاده از خدمات بانکی دیجیتال و ارایه راهکارهای نوآورانه در حوزه بانکداری الکترونیک تمرکز دارد.

طبق این تفاهم‌نامه کاربران دیجی‌پی علاوه بر طرح‌های بانک ملت و بانک تجارت می‌توانند با انتخاب بانک صادرات به‌عنوان تامین‌کننده مالی خود از دیجی‌پی تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. کاربرانی که این تسهیلات آنلاین را دریافت می‌کنند می‌توانند از ۲۳ فروشگاه از جمله دیجی‌کالا خرید کرده و در اقساطی ۱۲ ماهه مبلغ دریافتی خود را تسویه کنند.

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات در حاشیه رویداد امضای تفاهم‌نامه همکاری اعلام کرد: «این بانک هم به زودی نئوبانک‌دار می‌شود. پس از آنکه از نئوبانک صادرات رونمایی شود متوجه می‌شوید که این نئوبانک چیزی از رقبایی مثل بلوبانک کم ندارد.»

link

مطالب مرتبط

سه دلیل برای باز کردن حساب در بلوبانک؛ از پنهان کردن موجودی تا انتقال وجه با شماره تماس

انتخاب یک بانک خوب، میان اینهمه بانک و نئوبانک با خدمات متنوع و جذاب در این روزها، کار خیلی آسانی نیست. بلو، نئوبانک سامان، در این میدان رقابتی، برنده به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم