ثبت‌نام نمایشگاه اینوتکس آغاز شد

ثبت‌نام نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، اینوتکس ۲۰۲۴ آغاز شد. این نمایشگاه اردیبهشت‌ماه سال آینده در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. مهلت ثبت نام زودهنگام تا ۳۰ بهمن ماه است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۴ صبح امروز ۱۴ بهمن ماه در کارخانه نوآوری های‌وی برگزار شد. در این نشست مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری نمایشگاه اینوتکس در پارک پردیس گفت: نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با محوریت اقتصاد نوآوری برگزار می‌شود و در این نمایشگاه میزبان مجموعه‌هایی هستیم که اثرگذاری ویژه‌ای در این حوزه اقتصادی کشور دارند.

صفاری نیا در ادامه گفت: به دنبال ایجاد محوریت اقتصاد نوآوری در اینوتکس ۲۰۲۴، در بخش‌های محتوایی رویداد نیز از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی و دانش‌بنیان کشور که به نحوی در توسعه اقتصاد نوآوری می‌توانند نقش موثر ایفا نمایند، دعوت خواهد شد تا به بیان رویکردها، دغدغه‌ها و آخرین ترندهای این حوزه بپردازند.

مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس نیز اظهار داشت: نمایشگاه اینوتکس از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. اینوتکس ۲۰۲۴ در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار می شود.

جباری پور افزود: در بخش نمایشگاهی، بازیگرانی که به نحوی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور فعال هستند، حضور خواهند داشت که می توان به شرکت‌های فناور و دانش بنیان، استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی اشاره کرد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به حضور ۴۵۰ شرکت و بازدید بیش از ۱۰۰ هزار نفری از اینوتکس ۲۰۲۳ گفت: ارتباط مستقیم با هزاران بازدیدکننده، کارآفرین و مسئولان دولتی، اطلاع از آخرین تحولات فناورانه و تغییرات نوآوری در منطقه و کشف فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه گذار از جمله فرصت‌ها و ظرفیت‌های نمایشگاه اینوتکس خواهد بود.

سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس نیز در این نشست خبری با اشاره به آغاز ثبت نام شرکت ها و بازدیدکنندگان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ تعیین شده است.

وی افزود: علاقه‌مندانی که تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه امسال ثبت نام خود را نهایی کرده باشند، مشمول ۲۰ درصد تخفیف ثبت نام زودهنگام خواهند شد. همچنین طی هماهنگی به عمل آمده با صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان جهت حضور در این رویداد و دریافت غرفه، از حمایت ۷۰ درصدی این صندوق نیز بهره‌مند خواهند بود.

عباسی فشمی گفت: مطابق شیوه جدید ثبت‌نام رویداد اینوتکس، به‌منظور ارتقای دستاوردهای قابل‌‌ارائه در نمایشگاه، سطح نوآوری محصولات و دستاوردهای مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشاوره‌های لازم برای ارتقای حضور و استقرار محصولات نوآورانه ارائه گردد.

به گفته عباسی فشمی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، رویدادهای جانبی مانند اینوتکس‌پیچ، ریورس‌پیچ، استیج اینوتکس و رویداد دانش آموزی سیکاپ نیز برگزار خواهد شد که برنامه این نشست‌ها در نشانی inotex.com قابل مشاهده است.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری روزهای ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی inotex.com مراجعه یا با شماره ۸۸۵۰۳۰۳۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

همکاری بانی مد و ازکی‌وام، یک راهکار آسان برای سهولت خرید شما

بانی مد یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در سطح کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در حوزه مد و پوشاک آغاز کرد. این مرکز خرید آنلاین اخیرا فروش کالای دیجیتال
بانی مد یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در سطح کشور است که فعالیت خود را از…
خبرها

گزارش «فوتبالی» منتشر شد

به گزارش فوتبالی، اپلیکیشن «فوتبالی» از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با این هدف که یک مجموعه کامل از اخبار و ویدیوها و پخش و پوشش زنده مسابقات و سرگرمی‌های فوتبالی را در
به گزارش فوتبالی، اپلیکیشن «فوتبالی» از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با این هدف که یک…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم