بیانیه دیجی‌کالا درباره اتفاقات اخیر

امروز خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که دادستانی تهران علیه شرکت دیجی‌کالا اعلام جرم کرده است.

آنطور که تسنیم گزارش داده، این پرونده به‌خاطر انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات در برخی محصولات ارایه ‌شده در سایت دیجی‌کالا تشکیل شده است.

تسنیم نوشت: «در روزهای اخیر برخی از مشتریان دیجی‌کالا نسبت به ارایه عجیب برخی محصولات توسط این فروشگاه که شائبه اهانت به مقدسات را دارد، انتقاد کرده‌اند.»

در این خصوص شرکت دیجی‌کالا بیانیه‌ای منتشر کرده که ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از مردم، اعلام کرده که تمام کالای یک فروشنده که شائبه توهین به مقدسات را پیش آورده بود از روی این پلتفرم حذف شده است. همچنین تاکید کرده که از این پس اقدامات نظارتی بیشتری روی فروش کالا در این بستر برای جلوگیری از تکرار این اتفاق اعمال خواهد کرد.

متن بیانیه دیجی‌کالا به شرح زیر است:

دیجی‌کالا ضمن تاسف فراوان و عذرخواهی از مردم شریف ایران بابت وجود کالاهای یک فروشنده خاص که شائبه توهین به مقدسات را به وجود آورده، تمام اقدامات نظارتی را برای حذف کالاها و عدم تکرار این اتفاق انجام خواهد داد.

در ساعات گذشته تصاویر مربوط به کالاهای یکی از فروشندگان فعال بر روی این پلتفرم شائبه توهین به ارزش‌های دینی را ایجاد کرده است. دیجی‌کالا در اولین اقدام با غیرفعال نمودن این کالاها و ممنوعیت فعالیت فروشنده آنها، سعی در رفع سوتفاهم‌های به وجود آمده، داشته است.

فروش کالاهای منطبق با چارچوب‌های فرهنگی و دینی مردم ایران، همیشه از اولویت‌های دیجی‌کالا بوده است. در این راستا تیمی چندصدنفره با کمک هوش مصنوعی، روزانه در حال بررسی و نظارت کالاهای موجود روی سایت هستند.

بیش از ۳۵۰هزار فروشنده در بستر پلتفرم دیجی‌کالا، در حال فروش بیش از ده میلیون تنوع کالایی هستند. این فروشندگان شامل تولیدکنندگان بومی و محلی در روستاهای دورافتاده تا کسب‌وکارهای فعال در شهرهای بزرگ ایران، همه قوانین رسمی کشور را رعایت می‌کنند و به ارزش‌های اخلاقی و دینی احترام می‌گذارند.

تیم نظارت دیجی‌کالا برای صیانت از ارزش‌های فرهنگی و دینی، صراحتا موارد ممنوعه را به فروشندگان اطلاع‌رسانی کرده است؛ به این ترتیب استفاده از اسامی و طرح‌ها در گروه‌های کالایی که شأن مقدسات حفظ نشود، ممنوع است.

این نظارت، سخت‌گیرانه‌تر از گذشته روی کالاهای فروشندگان اعمال می‌شود تا شاهد وقوع اتفاقات مشابه نباشیم.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

اتومیشن، آینده مارکتینگ است

مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا: با ابزار اتومیشن، قدرت مارکترها در دنیای مارکتینگ چند برابر شده است. مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا باور دارد مارکترها باید به‌جز شرح وظایف معمول…
دیجی‌کالا

برگزاری بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالا

دیجی‌کالا بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران را با عنوان «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌کند. این رویداد آموزشی با همکاری دیجی‌نکست برگزار می‌شود و «تاثیر روندهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم