رویداد رونمایی از برند پیمان برگزار شد

پیمان، نخستین ارائه‌کننده راهکار پرداخت مستقیم، به مناسبت رونمایی از برند خود، رویدادی را با عنوان «شروعی تازه» برگزار کرد.

«پیمان» که از سال ۱۳۹۸ به‌عنوان یکی از محصولات اصلی شرکت فرابوم در حوزه بانک‌داری باز شناخته می‌شود، از این پس با سرمایه‌گذاری مشترک این شرکت و کارآفرینی نارون به نمایندگی از گروه مالی آگاه، به‌عنوان یک شرکت مستقل فعالیت خواهد کرد.

در این رویداد که با حضور چهره‌های شاخص صنعت فین‌تک و اکوسیستم استارت‌آپی کشور همراه بود، ابتدا از هویت بصری برند «پیمان» و شعار آن «پرداخت، این‌بار لذت‌بخش» رونمایی شد.

در ادامه، دکتر سید ولی‌اله فاطمی اردکانی، موسس شرکت توسن، طی سخنانی، از پرداخت مستقیم به‌عنوان روشی سریع، راحت و مطمئن برای پرداخت‌ بدون کارت (Card not present) نام برد که کاربر نهایی در کمتر از ۳ ثانیه و با یک کلیک یا بدون کلیک خرید خود را به‌صورت آنلاین پرداخت می‌کند. بنیانگذار گروه توسن با طرح این پرسش کلیدی که چرا مشتری در هر خرید آنلاین باید اطلاعات شخصی و محرمانه خود را وارد کند، پرداخت مستقیم را به‌عنوان جایگزینی راحت و مطمئن که در آن کاربر فقط یک بار و در هنگام فعال‌سازی سرویس، احراز هویت می‌شود، معرفی کرد.  

سپس عباس اسپید از موسسان گروه مالی آگاه، در ارائه‌ای از «پیمان» به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌گذاری این مجموعه نام برد. وی با بیان اینکه عامل اصلی سرمایه‌گذاری گروه مالی آگاه، ظرفیت بالای رشد «پیمان» و حضور تیم توانمند و حرفه‌ای آن بوده است، ابراز امیدواری کرد «پیمان» سهم قابل توجهی از تراکنش‌های آنلاین را در آینده‌ای نزدیک به خود اختصاص می‌دهد.  

در ادامه رویداد، مهدی معرفتی، نائب رئیس هیات مدیره پیمان، گزارشی از عملکرد و تراکنش‌های این شرکت ارائه کرد. وی با نام بردن از ۳ روش پرداخت آنی، پرداخت دوره‌ای و شارژ خودکار به‌عنوان راهکارهای اصلی پرداخت مستقیم، تصریح کرد پیمان، موفق شده تا با صرفه‌جویی در زمان کاربران، نرخ ماندگاری مشتری را برای کسب‌وکارها تا ۸ برابر بیشتر کند. همچنین ۹۱ درصد تراکنش‌های پیمان، موفق هستند که باعث افزایش درآمد و رشد جریان نقدینگی کسب‌وکارها می‌شود. معرفتی با اشاره به اینکه بیش از ۵ میلیون کد ملی و ۷ میلیون شماره موبایل یکتا تاکنون از پرداخت مستقیم پیمان استفاده کرده‌اند، این راهکار را روشی محبوب و پر استفاده در ایران دانست که تا سال ۱۴۰۴ پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت.  

در پایان، آربی باغومیان، مدیر ارشد محصول اسنپ‌پی، به‌عنوان یکی از شرکای تجاری به بیان تجربه همکاری گروه اسنپ با «پیمان» پرداخت. او با بیان اینکه ۷۰% از کاربران اسنپ که سرویس پرداخت مستقیم «پیمان» را فعال کرده‌اند، حداقل یک تراکنش داشته‌اند، تصریح کرد این کاربران به‌طور متوسط نیمی از هزینه‌های خود را در اسنپ، با این روش پرداخت می‌کنند. وی همچنین اضافه کرد هر کاربر فعال پرداخت مستقیم اسنپ، در هفته حداقل ۴ تراکنش را از این طریق ثبت می‌کند.

گفتنی است پیمان با بیش از یک میلیون کاربر فعال، به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده دایرکت دبیت در ایران، این راهکار را برای مشتریان ۱۳ بانک کشور در بیش از ۱۰۰ کسب و کار آنلاین به‌طور مستقیم و هزاران اپلیکیشن به‌طور غیرمستقیم فراهم کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم