جوابیه آپ در موضوع ممنوعیت فروش بلیت پرواز در این سوپراپلیکیشن

یکم اسفند محمد محمدی، رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد: «براساس ابلاغ معاون دادستان، شرکت‌های «موج زمزم»، «چارتر ۷۲۴» و زیرمجموعه‌های آن و «گروه نرم‌افزاری آپ» به‌علت گران‌فروشی بلیت هواپیما، از هرگونه واگذاری و فروش بلیت تا اطلاع ثانوی منع شده‌اند.»

کمی پیش شرکت آپ در این خصوص بیانیه زیر را منتشر کرده است:

در پی مصاحبه منتشر شده در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ از سوی ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، به اطلاع می‌رساند سوپراپلیکیشن آپ هیچ‌گونه دخالتی در قیمت‌گذاری بلیت پروازهای داخلی و خارجی نداشته و موضوع گران‌فروشی بلیت که در مصاحبه مذکور مطرح شده است، برعهده آپ نیست.

سوپراپلیکیشن آپ به‌عنوان یک سکو برای توسعه و افزایش فروش بیش از ۲۰ کسب‌وکار داخلی، طی قرارداد همکاری با شرکت معتبر دارای مجوز فروش انواع بلیت و خدمات گردشگری در سوپراپلیکیشن آپ، اقدام به ارائه سرویس گردشگری به کاربران میلیونی خود کرده و در قیمت‌گذاری‌ها و صدور و ابطال بلیت‌ها نقشی ندارد.

این شرکت نیز براساس سیاست‌های قیمت‌گذاری بلیت‌ها که توسط ایرلاین‌ها و شرکت‌های چارتری انجام می‌شود اقدام به فروش بلیت پرواز می‌کند. بنابراین زمانی‌که موضوع گران‌فروشی مطرح می‌شود، از آنجایی که هر ایرلاین و شرکت چارتری می‌تواند قیمت خاص خود را برای بلیت پرواز تعیین کند، پس همواره تمام قیمت‌گذاری‌ها توسط آن‌ها انجام گرفته و بلیت‌های پرواز با این قیمت‌ها به کاربران فروخته می‌شود.

به همین جهت هرگونه تغییر در قیمت‌ها از سمت سوپراپلیکیشن آپ بدون معنا بوده و اتهام گران‌فروشی خلاف واقعیت است.

سوپراپلیکیشن آپ با ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس در حوزه‌های مختلف به‌صورت برخط، همواره در مسیر آسان بودن دسترسی کاربران به انواع خدمات مورد نیازشان در قالب یک سوپراپلیکیشن واحد و متمرکز حرکت کرده است.

بیانیه آپ
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم