در رویداد معرفی ویژگی ها و خدمات جدید مرکز خرید آنلاین بانی‌مد چه گذشت؟

روز سه شنبه مورخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ رویدادی با حضور فعالان و برندهای بزرگ صنعت لایف استایل، ساعت و اکسسوری و… با هدف هم‌فکری و شبکه‌سازی و تبادل‌نظر در هتل پارسیان اوین با میزبانی بانی‌مد برگزار شد.

رویداد با سخنرانی آقای ارجمندی قائم‌مقام محترم هدلینگ آواکتان آغاز شد. ایشان در مورد برندها و شرکت‌های زیرمجموعه آواکتان و داستان شکل‌گیری مجموعه‌هایی مانند جین‌وست، بانی‌مد، دلیش ، دومیل و… توضیحاتی ارائه کردند. ایشان در ادامه سخنرانی خود از اضافه شدن ۱۰۰۰ برند فعال در صنعت مد و پوشاک به مجموعه‌ بانی‌مد در سال ۱۴۰۲ سخن گفته و اعلام کردند که بازارگاه بانی‌مد زیرساخت و توانایی مدیریت بسیار زیادی داشته و این توانایی رو در اختیار برندهای همکار قرار خواهد داد.

در ادامه این رویداد جذاب، جناب آقای مهران بخار عضو هیئت مدیره بانی‌مد به دستاوردها و آمارهای خلق شده توسط بانی‌مد اشاره کردند. مهران بخار در ادامه این ارائه ، به آینده و مسیر پیشرفت بانی‌مد اشاره و از برنامه‌های آتی این برند برای حضور در خارج از مرزهای کشور و حضور پررنگ در کشورهای همسایه اشاره کرده و با اعلام جزییات جدیدی از خدمات بانی‌مد در سال ۱۴۰۲، با بیان موارد زیر سخنرانی خود را به پایان برد:

  • خدمات تحویل حضوری
  • اضافه شدن شعب
  • امکان تعویض همزمان کالا
  • لجستیک و خدمات تحویل دوساعته در تهران و کرج
  • امکان کادوپیج سفارشی کالاها
  • فروش کالای دیجیتال
  • و….

برای جذاب‌تر شدن برنامه مناظره ای بین افراد قدرتمند برندهای مختلف حوزه لایف استایل برگزار شد. در این مناظره آقایان امیر مهاجری مدیر دیجیتال مارکتینگ «برند آرایشی سفیر»، مهدی قاسمی مدیر فروش «شرکت زمان آرا»، بابک کیان گوهر مدیر عامل «اکسسوری کیان»، امیر مهاجری مدیرعامل «برند آر ان اس » و جناب آقای شاهرخ کشاورز حضور داشتند و در مورد چگونگی گسترس شعب، فروش آنلاین  فعالیت‌های خود صحبت کردند.

بعد از استراحت در جهت معرفی خدمات جدید مرکز خرید آنلاین بانی‌مد، جناب اقای بهیرایی رئیس هیئت مدیره انجمن وارد کنندگان فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و عطریات ایران سخنرانی کردند تا از اصالت کالاها، روند کاری و چگونگی همکاری در سایت‌های آنلاین بگویند.

بانی‌مد در حوزه اکسسوری لوکس یعنی ساعت هم فعالیت خود را آغاز کرده و شاهد رشد خوبی بوده است که در این زمینه از جناب آقای غلامحسین ادریس آبادی به عنوان نایب رئیس اتحادیه صنف ساعت تهران دعوت شد تا روی صحنه بیایند و در خصوص موارد صحبت کنند. سپس آقای حامد استیری عضو هیئت مدیره صنف آرایشی و بهداشتی در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی سخنرانی کردند.

بانی‌مد با برگزاری این رویداد، به دنبال ارتقا مرکز خرید آنلاین خود از طریق هم‌افزایی بین فعالان بازار بوده تا بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود را ارائه کند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از حذف “عجله ندارم” تپسی تا غزال به جای یونیکورن

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۱ این پادکست، از حذف
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
خبرها

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

لندتک‌ها؛ بستری برای ایجاد فراگیری مالی

با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی برای تمامی اقشار جامعه دارند و فرصت‌های جدیدی را برای توسعهٔ
با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی…
فیلیمو

بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه رای دادند

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و
دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم