کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که از حال و هوای جاده و عید استفاده کرده تا بگوید که دیگر زمان عوض‌کردن مسیرهای قدیمی و ورود به راه‌های جدید فرا رسیده است.

به نظر می‌رسد که دکتردکتر با اجرای این کمپین، متقاضیانی که هنوز هم معتقد به استفاده از روش‌های قدیمی دریافت نوبت دکتر هستند را نشانه گرفته و از آنها خیلی صریح خواسته که مسیرشان را به سمت فناوری و راحتی عوض کنند.

چرا؟ پاسخ این سوال ساده است، خودتان را جای کسی بگذارید که می‌خواهد نوبت دکتر بگیرد یا به دنبال پزشکی خوب و حرفه‌ای می‌گردد. با مراجعه به سایت دکتردکتر، می‌توانید از طریق کامل‌ترین لیست شهر و تخصص در ایران، نه تنها پزشک مورد نظرتان را پیدا کنید بلکه امکان مقایسه داشته باشید و نظرات و تجربه دیگر کاربران را هم بررسی کنید.

در کنار این حق انتخاب، در هر ساعت از شبانه‌روز امکان چت آنلاین با پزشک را هم دارید. اگر هم بخواهید، می‌توانید از امکان ویزیت تلفنی استفاده کنید و دیگر به مطب نروید.

دکتردکتر برای این کمپین، صفحه لندینیگ اختصاصی طراحی کرده که از طریق آن می‌توانید نوبت بگیرید یا به‌صورت آنلاین و تلفنی ویزیت شوید. کد تخفیف یک ساله‌ای هم برای استفاده از امکان ویزیت تلفنی در این صفحه قرار داده شده که تا ۱۲ بار قابل استفاده است.

بررسی این که دکتردکتر در رساندن پیام این کمپین چقدر موفق بوده و توانسته که مخاطب سنتی را به خدمات مدرن خود جذب کند، به زمانی موکول می‌شود که این برند پس از پایان کمپین خود، گزارش اختصاصی منتشر کند؛ آمار و ارقامی که در نوع خود می‌تواند مفید و پر از اطلاعات جدید در حوزه نوبت آنلاین پزشک باشد.

link

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم