تقدیر از سامانه کشف تخلف و تقلب داتین در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی

سامانه کشف تخلف و تقلب داتین، در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را به خود اختصاص داد.

هدف از برگزاری این جشنواره ملی، توسعه اقتصاد و حمایت‌ از نوآوری است. در هشتمین دوره آن نیز با بررسی ابعاد مختلف سامانه کشف تخلف و تقلب داتین، این محصول در زمره نوآوری‌های برتر کشور به شمار آمد و مهدیه نوروزیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه داتین هم به نمایندگی از همکاران این شرکت جایزه را دریافت کرد.

داتین از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود در حوزه کشف تقلب و تخلف را با بهره‌برداری از سامانه‌های آفلاین آغاز کرد و در مسیر گسترش این محصول استراتژیک و با تکیه بر تجربیات و دانش موجود در سازمان، وارد حوزه تشخیص تقلب آنلاین شد. درنهایت زمستال ۱۴۰۰ توانست اولین خروجی عملیاتی خود را در حوزه شناسایی تراکنش‌های شرط‌بندی آنلاین ارائه دهد. این سامانه در کمتر از ۵۰ میلی‌ثانیه تراکنش مشکوک را شناسایی می‌کند و تراکنش‌های قمار را گزارش می‌دهد.

جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی هرساله در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرایند و نوآوری در کسب‌وکار برگزار می‌شود. به گفته دبیر اجرایی آن، این جشنواره قصد دارد تا با شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف‌کنندگان، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران صنعت و کسب‌وکار را فراهم آورد.

این رویداد روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه همراه با نمایشگاهی برگزار شد و در آن متخصصان داتین به سوالات شرکت‌کنندگان درخصوص این سامانه فناورانه پاسخ دادند.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

پرداخت خلافی به بلوبانک اضافه شد

بلو از قابلیت تازه‌ای در اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. این قابلیت جدید به نام «خدمات خودرو»، با هدف بهبود تجربه کاربران در مدیریت و پیشگیری از خطرات مرتبط با
بلو از قابلیت تازه‌ای در اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. این قابلیت جدید به نام «خدمات…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم