ممنوعیت پرواز چارتری در ایام نوروز

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت پروازهای چارتری در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: با ایرلاین‌های گران‌فروش برخورد می‌کنیم.

محمد محمدی‌بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: «برای تامین منابع ارزی شرکت‌های هواپیمایی هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است. در ادامه با شبکه پروازهای هماهنگی انجام شد. برای مسیرهای پرتردد مانند مشهد، نجف، کیش و شهرهای پردرخواست برنامه‌ریزی صورت گرفته است.»

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه‌ نظارت و کنترل بازار،‌ گفت: در این راستا با دیوان عدالت اداری در رابطه با آخرین وضعیت رای مکاتبه‌ کردیم. برای این منظور اعلام شد که سازمان هواپیمایی باید صبر کند تا رای دیوان مجددا صادر شود.

محمدی‌بخش یادآور شد:‌ پس از متوقف شدن اجرای رای دیوان، مجددا به رأی ستاد تنظیم بازار یعنی همان نرخ‌های ابلاغ‌ شده سازمان هواپیمایی کشوری برگشتیم.

وی با اعلام این‌که “مجددا نرخ پروازهای داخلی را ابلاغ کردیم” اضافه کرد:‌ با هماهنگی دستگاه‌های قضایی، وزارت دادگستری، تعزیرات،‌ دادستان و دستگاه‌های امنیتی ذی‌ربط در حال انسداد دامنه و شبکه‌ سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هستیم، در این راستا برخی از افراد که موجب اختلال در بازار بلیت شده بودند نیز بازداشت شده‌اند.

وی تاکید کرد:‌ با شرکت‌های هواپیمایی که نرخ‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند، برخورد کرده‌ایم و می‌کنیم. قوه قضاییه با اعلام سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های متخلف را جریمه‌های سنگینی کرده است.

محمدی‌بخش با یادآوری این‌که “دو تجربه موفق در این زمینه طی نوروز گذشته و اربعین امسال داشته‌ایم” در خصوص پروازهای چارتری در ایام نوروز ۱۴۰۳، اضافه کرد: سازمان هواپیمایی پروازهای چارتری را کلا لغو کرد، اما به‌دلیل موضوعات مربوط به مناطق آزاد و کسبه این مناطق، اجازه دادیم بلیت پروازهای چارتری کیش، قشم و برخی مناطق نفتی به‌صورت چارتری فروخته شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه پرواز چارتری در تمام مسیرهای داخلی ممنوع است، درباره گران‌فروشی پروازهای داخلی مانند کیش ـ تهران برخی سایت‌ها گفت: باید نرخ مصوب سازمان هواپیمایی رعایت شود؛ از طریق فرودگاه‌ها و سایت سازمان هواپیمایی کشوری هم اعلام کرده‌ایم گزارشات گران‌فروشی را به‌صورت مکتوب هم به تعزیرات و هم به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم.

link

مطالب مرتبط

خبرها

گزارش «فوتبالی» منتشر شد

به گزارش فوتبالی، اپلیکیشن «فوتبالی» از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با این هدف که یک مجموعه کامل از اخبار و ویدیوها و پخش و پوشش زنده مسابقات و سرگرمی‌های فوتبالی را در
به گزارش فوتبالی، اپلیکیشن «فوتبالی» از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با این هدف که یک…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم