اپلیکیشن فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در همکاری با فون‌پی ساخته می‌شود

در سال‌های اخیر فون‌پی با فراهم کردن زیرساخت پرداخت توانسته راه حلی اصلی برای توسعه خدمات در حوزه پرداخت شود. کارنامه خدمات فون‌پی نشان از این دارد در حوزه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی سبب ارتقاء کیفیت خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری و  بهبود زندگی شهروندان شده است.

  

 

فون‌پی گام دیگری در حوزه پرداخت بر می‌دارد

 

مهدی برخورداری فیروزآبادی مدیرعامل فون‌پی درباره شروع همکاری با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «رفاه» می‌گوید: فون پی در این همکاری زیرساخت و تجربه انباشته در حوزه پرداخت را برای ارائه خدمات  در قالب کارت خرید برای مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به کار می‌گیرد. ما در این همکاری به دنبال ایجاد ارزش پایدار و افزایش توان خرید مردم از فروشگاه‌های رفاه هستیم. 

 

برخورداری در مورد نحوه این همکاری اینطور اضافه می‌کند: پیرو این همکاری و طی یک برنامه زمان‌بندی شده، در مرحله نخست فون‌پی ارائه خدمات خود در قالب کارت خرید را با حضور بازیگران فعلی و همکاری شبکه بانکی پیش خواهد گرفت و در ادامه براساس توانمندی‌ها و تجربه کسب شده در حوزه پرداخت آنلاین تاکسی و پتانسیل‌های موجود در زیرساخت تقویت شده فون‌پی، روز به روز همکاری خود را با مجموعه فروشگاهی رفاه گسترش خواهد داد. 

 

کارت خرید رفاه، کارت اختصاصی است که به دارندگان آن این امکان را می‌هد تا از خدمات متنوع  بیش از ۱۱۰۰ شعبه فروشگاه رفاه در سراسر کشور و هزاران عامل فروش رفاه استفاده کنند.

از مزایای این کارت امکان خرید اعتباری با ایجاد مهلت بازپرداخت و بهره‌مندی از تخفیف‌ها است. گفته می‌شود در آینده ارائه سرویس بازگشت وجه نقد به کاربران نیز با بهره گیری از پتانسیل های بازیگران فعلی اکوسیستم در این کارت فعال خواهد شد.

 

رسول محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز با ابراز امیدواری در مورد شروع همکاری با فون‌پی تصریح‌کرد: با شکل‌گیری این همکاری در تلاش هستیم تا توانمندی‌های رفاه برای برطرف کردن نیازهای پرداخت توسعه پیدا کند و خدمات متنوعی در اختیار خریدکنندگان از رفاه قرار بگیرد.  

 

مصطفی طهماسبی مدیر توسعه کسب و کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه درباره برنامه آینده  همکاری با فون‌پی می‌گوید: 

این همکاری پیرو برنامه‌های بلند مدت رفاه جهت تقویت زیرساخت‌های فناوری و ورود به عرصه‌های جدید نوآوری است. خوشحالیم این همکاری با فون‌پی یکی از کسب و کارهای سرآمد، فعال و خوشنام در حوزه فین‌تک صورت گرفته است چرا که مبرهن است که حضور پیشتازانه فون‌پی و تغییراتی که در صنعت اکوسیستم فین‌تک ایران ایجاد کرده سبب تسهیل ورود بازیگران به فین تک شده است.

 

وی افزود: هدف اصلی این همکاری بهره‌گیری از پتانسیل‌های فون‌پی به عنوان اولین اپلیکیشن و کیف پول‌ عملیاتی در پرداخت آنلاین کرایه تاکسی و فعال در حوزه فین‌تک در جریان‌های پرداختی رفاه است و در فاز آتی توسعه اپلیکیشن با برند مشترک نیز با این شرکت در برنامه عملیاتی قرار خواهد گرفت.

 

سند همکاری فون‌پی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مهدی برخورداری فیروزآبادی مدیرعامل فون‌پی، ابراهیم سوادی نژاد بنیانگذار فون‌پی و مدیران بلند پایه طرفین، در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹امضا شد. 

link

مطالب مرتبط

خبرها

آغاز رسمی فروش اینترنتی دارو از یک ماه آینده

رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده باید آغاز شود. امیر سیاح در گفت‌وگو با
رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو…
اسنپ

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال
اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات…
دیجی‌کالا

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه ۵
در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت…
تپسی

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد. براساس این به‌روزرسانی، موقعیت مکانی کاربر با مجوزی که برای دسترسی به
شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم