آچاره در گذر از مرز ۳ میلیون مشتری؛ برنامه عرضه اولیه در بورس و گسترش به ۷۰ شهر

پلتفرم خدمات در محل «آچاره» با شبکه گسترده‌ای از متخصصان و مشتریان، دستاوردهای اقتصادی قابل توجهی برای فعالان خود رقم زده و برنامه‌های توسعه بلندپروازانه‌ای از جمله عرضه اولیه در بورس تهران و ورود به بازارهای بین‌المللی را در دست اجرا دارد.

به گزارش استارتاپ۳۶۰، گروه آچاره چهارشنبه دهم اردیبهشت رویداد سالانه خود را به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کارگر برگزار کرد. در این مراسم، مدیران این مجموعه ضمن قدردانی از متخصصان همکار، به ارایه آماری از عملکرد گذشته و چشم‌اندازهای آتی پلتفرم پرداختند.

وسعت شبکه و رشد متخصصان

حامد تاج‌الدین، هم‌بنیان‌گذار آچاره، با اشاره به مقیاس فعالیت این پلتفرم گفت که امروز بیش از ۲۷۰ هزار متخصص و ۳ میلیون مشتری در آچاره حضور دارند. بهمن امام، مدیرعامل آچاره، نیز از جذب ۶۰ هزار نیروی متخصص جدید در سال گذشته خبر داد. فرایند جذب و ثبت‌نام متخصصان نیز به صورت کاملا آنلاین درآمده تا تسهیل شود.

بهمن امام، مدیرعامل آچاره

درآمدهای قابل توجه برای متخصصان آچاره

تاج‌الدین به دستاوردهای اقتصادی متخصصان در سال گذشته اشاره کرد و تاکید کرد که بسیاری از آن‌ها توانسته‌اند درآمدهای قابل توجهی کسب کنند. او به آمارهای مشخصی اشاره کرد و گفت میانگین درآمد متخصصان سرویس تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران در سال گذشته به ۱۱۸ میلیون تومان در ماه رسیده است. همچنین، میانگین درآمد متخصصان فعال در سرویس ساختمان و به خصوص ابنیه از مرز ۲۰۰ میلیون تومان در ماه عبور کرده است.

متخصصان؛ ستون فقرات برند آچاره

هم‌بنیان‌گذار آچاره با تاکید بر نقش محوری متخصصان در موفقیت پلتفرم اظهار داشت که آچاره تنها یک پلتفرم نیست، بلکه تک‌تک متخصصانی هستند که تجربه خوب و خدمات با کیفیت را برای مردم رقم می‌زنند. او تصریح کرد که رشد و اعتبار برند آچاره مستقیما به کیفیت کار و نحوه تعامل نیروهای متخصص وابسته است و مخاطبان، برند آچاره را به صورت جمعی می‌بینند که تصویر آن با هر تجربه خوب در ذهن مردم شکل می‌گیرد.

گسترش جغرافیایی آچاره به ۷۰ شهر و برنامه‌های آینده

مدیرعامل آچاره از توسعه جغرافیایی خدمات خبر داد و گفت که در حال حاضر آچاره در بیش از ۲۰ شهر کشور فعال است و طبق برنامه‌ریزی، این عدد تا پایان سال به ۷۰ شهر خواهد رسید.

حامد تاج‌الدین همچنین به برنامه‌های آتی این مجموعه اشاره کرد. فراهم کردن امکان پرداخت اعتباری و استفاده از آن برای ارایه سرویس‌های اقساطی یکی از این برنامه‌هاست. بررسی ورود به بازارهای خارج از ایران نیز در مراحل اولیه قرار دارد و به عنوان یکی از چشم‌اندازهای آینده مطرح شد.

عرضه اولیه آچاره در بورس تهران

یکی از مهم‌ترین اخباری که در این رویداد اعلام شد، برنامه آچاره برای عرضه اولیه سهام در بورس تهران بود. تاج‌الدین گفت که این فرآیند از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری ادامه خواهد یافت و موافقت‌های اولیه آن نیز صورت گرفته است.

ساختن دنیایی بهتر با حل مشکلات مردم

بهمن امام با تاکید بر هدف بلندمدت آچاره گفت که این پلتفرم ساخته شده است تا دنیا جای بهتری برای زندگی و کار باشد. به همین دلیل، در مسیر عضویت متخصصان و کنترل کیفیت خدمات، سخت‌گیری بیشتری اعمال می‌شود تا تصویری دقیق‌تر، قابل اعتمادتر و بهتر از آچاره در ذهن مخاطبان ایجاد شود. هم‌بنیان‌گذار آچاره نیز در پایان، کار متخصصان را کاری ارزشمند دانست که با حل مشکلات مردم، اثری بزرگ بر جامعه می‌گذارد.

link

مطالب مرتبط

آچاره

کیسون در آچاره سرمایه‌گذاری کرد

معاون سرمایه‌گذاری شرکت «کیسون» در لینکدین خود اعلام کرد که کیسون مبلغ ۷۲ میلیارد تومان در هلدینگ ساناگستر سبز سرمایه‌گذاری کرد. هلدینگ ساناگستر سبز صاحب چهار استارتاپ آچاره، آچاره بازار،…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم