انتشار واژه‌نامه موبایل مارکتینگ ادتریس؛ منبعی جامع برای متخصصان و علاقه‌مندان

ادتریس واژه‌نامه موبایل مارکتینگ خود را منتشر کرد؛ منبعی جامع برای تمام متخصصان، بازاریابان و علاقه‌مندان به حوزه اپلیکیشن مارکتینگ. این واژه‌نامه به‌منظور کمک به درک بهتر مفاهیم تخصصی و اصطلاحات پیچیده موبایل مارکتینگ طراحی شده است و هدف اصلی آن تسهیل یادگیری و بهبود دانش حرفه‌ای در این صنعت در حال رشد است تا کاربران بتوانند در کمپین‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود حرفه‌ای‌تر عمل کنند.

ادتریس پلتفرم اتریبیشون در صنعت موبایل مارکتینگ کشور است که به عنوان واسط بین اپلیکیشن‌ها و تبلیغ دهنده‌ها قرار می‌گیرد. یکی از اساسی‌ترین نیازهای اپلیکیشن‌ها بررسی رفتار کاربران به تفکیک منابع نصب است. ادتریس منبع نصب اپلیکیشن را شناسایی،‌ از تقلب در نصب جلوگیری و امکان تحلیل رفتار کاربران را پس از نصب اپلیکیشن فراهم می‌کند..

واژه‌نامه موبایل مارکتینگ به کاربران امکان می‌دهد تا سریع‌تر اصطلاحات مهم این صنعت را یاد بگیرند و درک بهتری از تحلیل داده‌های تبلیغاتی داشته باشند. مدیران بازاریابی، متخصصان تبلیغات و حتی تازه‌کارانی که وارد این حوزه شده‌اند می‌توانند از این منبع به‌عنوان مرجع اصلی خود برای یادگیری و استفاده موثرتر از مفاهیم تخصصی بهره ببرند.

ادتریس انتشار واژهنامه موبایل مارکتینگ را بخشی از تعهد خود به ارتقای سطح دانش و بهینه‌سازی عملکرد تبلیغات دیجیتال در ایران می‌داند و آن را در وبسایت خود در دسترس کاربران قرار داده است.

link

مطالب مرتبط

جشنواره کواچلا و رونق “الان بخر، بعداً پرداخت کن”: نشانه‌های کیف پول‌های تحت فشار

نسل زد با استفاده بی‌پروا از “الان بخر، بعداً پرداخت کن”، به‌سرعت زیر بار بدهی هنگفت می‌روند. این روند، بحران مالی جدی برای این نسل ایجاد کرده است.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم