استقبال مسافران خارجی از امکان تماس اینترنتی علی‌بابا

علی‌بابا که در سال 1401 با رشد 35% سفرهای خارجی روبه‌رو بود، در سال 1402 با هدف برطرف کردن چالش‌های مسافران سفرهای خارجی و ایجاد تجربه‌ای مطمئن، امکان تماس اینترنتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

یکی از مشکلاتی که مسافران خارجی با آن سر و کار دارند این است که پس از خروج از کشور امکان ارتباط تلفنی با پشتیبانی شرکتی که از آن اقدام به تهیه بلیط کرده‌اند را ندارد. علی‌بابا با فراهم کردن امکان تماس اینترنتی، چالش برقراری ارتباط میان مسافران و تیم پشتیبانی را برطرف کرده است.

این محصول با استقبال فوق‌العاده از سوی مسافران علی‌بابا روبه‌رو شد. طبق اعلام علی‌بابا، تیم پشتیبانی این شرکت در طی یک سال گذشته، تعداد ۴۲ هزار تماس را از طریق امکان تماس اینترنتی پاسخگو بوده است و مجموعا ۷۰ هزار دقیقه را به پشتیبانی از مسافران سفرهای خارجی اختصاص داده است.

این سرویس از طریق نسخه موبایل علی‌بابا و از بخش «سفرهای من»، به صورت رایگان در دسترس مسافران سفرهای خارجی است.

link

مطالب مرتبط

علی‌بابا

علی‌بابا ۱۰ ساله شد

شرکت سفرهای علی‌بابا با اعلام این که وارد دهمین سال فعالیت خود شده است، روایتی از ۱۰ سال حضور خود در صنعت گردشگری منتشر کرده است. علی‌بابا در حالی دهمین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم