مدیرعامل خانومی: به دنبال سرویس‌های نوین مالی در بازار حوزه زنان هستیم

مسعود شاهمرادی، هم بنیانگذار و مدیرعامل «خانومی» اعلام کرد که این شرکت به دنبال خدمات و سرویس‌های نوین مالی در بازار حوزه زنان کشور است.

مدیرعامل خانومی، در پنل کسب‌‌وکارهای آنلاین در نشست «سپاس» شرکت پرداخت الکترونیک سامان که با حضور مدیران ارشد این حوزه از جمله مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی کالا، محسن رجب‌پور، رئیس هیات‌مدیره هنر تیکت، محمد مهدی شکوری مقدم، رئیس هیات‌مدیره آپارات و فیلیمو و مجید حسینی‌نژاد مدیرعامل گروه علی‌بابا برگزار شد گفت: بانکداری و فین‌تک‌ها ارتباط نزدیک و پیوسته‌ای با حوزه تجارت الکترونیک دارند. ما به دنبال خدمات و سرویس‌های نوین‌مالی در بازار حوزه زنان ایران هستیم و به نظرم این کار باید در همکاری استراتژیک با نهادهای مالی رقم بخورد.

او با اشاره به همکاری یک‌ساله خانومی با بانک سامان برای ارائه خدمات بهتر به کاربران تاکید کرد: در چند سال اخیر خدمات متنوع مالی ارائه شده و ما در خانومی برای اینکه کاربران نیازهایشان برآورده شود از تنوع این خدمات استفاده می‌کنیم.

مسعود شاهمرادی، با اشاره به اینکه خانومی بزرگترین بازار حوزه زنان کشور (Women’s Market) را در اختیار دارد گفت: به خاطر وسعت ارتباط خانومی با کاربران ما هر چقدر بتوانیم این زنجیره را با کمک نهادهای مالی تقویت کنیم قادر به ارائه خدمات بهتری خواهیم بود. این یک فرصت استراتژیک هم برای نهادهای مالی و هم اقتصاد دیجیتال برای یک همکاری برد-برد است.

۶۰ درصد فروش صنعت زیبایی، محصولات مراقبتی است

در بخش دیگری از این پنل هم مدیرعامل خانومی در پاسخ به سوالی به بهانه افتتاح بزرگترین مرکز پردازش تخصصی صنعت زیبایی توسط این پلتفرم گفت:

صنعت زیبایی در ایران صنعتی تقریبا گمنام است و ویژگی‌‌هایی که در سایر نقاط دنیا درباره آن وجود دارد دارا نیست. علاقه‌مندی به آن وجود دارد ولی اطلاعات درباره آن کم است. از سال ۲۰۱۵ صنعت زیبایی در سراسر جهان در شیب رشد است و در همه سالها به غیر از دوران کرونا ۶ درصد رشد سالانه در این صنعت وجود داشته است.

او در ادامه تاکید کرد: در خاورمیانه رشد مرکب سالانه صنعت زیبایی، ۱۰ درصد برآورد شده است. در یک منطقه وقتی صنعتی ۱۰ سال، سالانه ۱۰ درصد رشد داشته باشد می‌توان حدس زد که این صنعت با چه سرعتی در حال بزرگ شدن و پیشرفت است.

مسعود شاهمرادی، مدیرعامل «خانومی»

مدیرعامل خانومی تاکید کرد: داستان اصلی هم تغییر سبک‌زندگی یا همان لایف‌استایل افراد است. پیش از این اگر اسم صنعت زیبایی شنیده می‌شد شاید اولین چیزی که به ذهن می‌رسید آرایش کردن بود. محصولات آرایشی اما اکنون سهم کوچکتری از صنعت زیبایی را دارند و بخش عمده این صنعت درباره محصولات مراقبتی یا توجه کردن به خود است. در همه دنیا و ایران بیشتر از ۶۰ درصد فروش صنعت زیبایی در بخش مراقبتی است.

ما هم در خانومی همین مسئله را پیگیری کرده‌ایم و شعار ما یعنی «به خاطر خودت» در همین رابطه است. هدف ما این بوده که این خدمت که چطور به خودت بیشتر توجه کنی را در سراسر کشور ارائه کنیم. ما توانستیم یک حلقه از زنجیره تولید تا مصرف را تشکیل دهیم و برای تولید کننده و مصرف کننده هر دو ارزش خلق کنیم.

link

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم