دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
مطالب مرتبط
اقتصادهای نوظهور چگونه از جمعیت جوان خود برای رقابت با سیلیکون ولی استفاده میکنند؟
در مجمع جهانی فورچن، کارآفرینان و مقامات اقتصادهای نوظهور مانند عربستان و بنگلادش، «جمعیت جوان» را مزیت اصلی خود برای…
چرا دوران بعدی برندسازی به آنهایی تعلق دارد که «حضور» دارند؟
دوران «شروع با چرا» به پایان رسیده است. در «عصر حضور»، برندهایی پیروز میشوند که به جای بیانیههای ماموریت، بر…
هوش مصنوعی جدید دیوار جای شما چانه میزند: معرفی «دستیار فروش»
شرکت «دیوار» از «دستیار فروش» (Sales Assistant) مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد. این ابزار به صورت خودکار به پیامها،…
فراخوان پابلیکا برای سرمایهگذاری در استارتاپهای حوزه بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی
شرکت «پابلیکا» (Publica) برای توسعه اکوسیستم فناوریمحور بازاریابی، فراخوان سرمایهگذاری در استارتاپهای حوزه بازاریابی دیجیتال، سئو و روابط عمومی هوشمند…