دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مطالب مرتبط
چرا دوران بعدی برندسازی به آنهایی تعلق دارد که «حضور» دارند؟
دوران «شروع با چرا» به پایان رسیده است. در «عصر حضور»، برندهایی پیروز میشوند که به جای بیانیههای ماموریت، بر…
هوش مصنوعی جدید دیوار جای شما چانه میزند: معرفی «دستیار فروش»
شرکت «دیوار» از «دستیار فروش» (Sales Assistant) مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد. این ابزار به صورت خودکار به پیامها،…
فراخوان پابلیکا برای سرمایهگذاری در استارتاپهای حوزه بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی
شرکت «پابلیکا» (Publica) برای توسعه اکوسیستم فناوریمحور بازاریابی، فراخوان سرمایهگذاری در استارتاپهای حوزه بازاریابی دیجیتال، سئو و روابط عمومی هوشمند…
همکاری ایرانکیش و طلاسی برای ارایه خدمت خرید آنلاین طلا در اپلیکیشن پات لایف
شرکت «ایرانکیش» با همکاری پلتفرم «طلاسی»، امکان خرید آنلاین طلا را به اپلیکیشن «پات لایف» افزود. این سرویس با هدف…