پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
مطالب مرتبط
فرمول سکویا برای انتخاب استارتاپها: یقین مهمتر از توافق جمعی است
شرکای ارشد «سکویا کپیتال» فاش کردند که در تصمیمگیری برای سرمایهگذاری روی استارتاپها، «توافق جمعی» برایشان اهمیتی ندارد. آنها با…
رکوردهای جدید یکتانت در بلک فرایدی؛ رشد ۳ برابری بودجه و جهش تبلیغات ویدیویی
گزارش جدید «یکتانت» نشان میدهد که بلک فرایدی امسال با استقبال بیسابقه برندها همراه بوده است. افزایش ۴۵ درصدی تعداد…
طغیان تبلیغات هوش مصنوعی و راهکار استراتژیک برای برندها
با افزایش تولید انبوه و بیکیفیت تبلیغات توسط هوش مصنوعی، مخاطبان با دریایی از محتوای تکراری و یکشکل روبرو هستند.…
نگاهی به فعالیتهای بلو در حوزه مسئولیت اجتماعی
«بلوبانک سامان» در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، رویکردی تازه اتخاذ کرده است. این نئوبانک با تمرکز بر حوزههای…