
چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲
مطالب بیشتر
دادههای آژانس بیوتیادز خانومی نشان میدهد؛ AdTech در ایران وارد مرحلهی رشد و تثبیت شده است
بر اساس دادههای آژانس بیوتیادز «خانومی»، رشد ۲۰۰ درصدی همکاری برندها و تمرکز بر بازدهی، نشان میدهد AdTech در ایران…
جعبه ابزار کوکو: راهحل بومی برای تصمیمسازی دقیقتر در تبلیغات اینستاگرامی
پلتفرم تحلیلی «کوکو» (CoCo) از «جعبه ابزار کوکو» رونمایی کرد. این مجموعه ابزار جدید با هدف تصمیمسازی دقیقتر و کاهش…
دیجیپی امکان خرید قسطی طلا از فروشگاههای حضوری را فراهم کرد
«دیجیپی» امکان خرید قسطی طلا و زیورآلات را به فروشگاههای حضوری گسترش داد. کاربران میتوانند با اعتبار BNPL یا وام…
اسنپ قابلیت «مخاطب اضطراری» را برای افزایش امنیت سفر فعال کرد
شرکت «اسنپ» از قابلیت «مخاطب اضطراری» برای افزایش امنیت سفر رونمایی کرد. این ویژگی به اسنپ اجازه میدهد در شرایط…