به گزارش روابط عمومی دیلیمارکت، اجرای کمپینهای مشترک و پروموشنهای ویژه در همکاری با اسنپمارکت منجر به رشد چشمگیر سفارشهای آنلاین این فروشگاه زنجیرهای شده است.
بر اساس آمار داخلی دیلیمارکت، این فروشگاه زنجیرهای موفق شده است در تازهترین کمپین مشترک خود با اسنپمارکت (کمپین ۳۶۰ درجه با محوریت مزایای خرید آنلاین) رکورد ۳۰ هزار سفارش در یک روز را ثبت کند.
حمید نوری، مدیرعامل هلدینگ خرده فروشی پارس آریایی درباره فروش آنلاین ۱۳۰۰ شعبه دیلیمارکت در سراسر کشور گفت: «تجربه همکاری مشترک زیرساخت فروشگاهی برندهای دیلیمارکت و والمارکت با پلتفرم اسنپمارکت نشان میدهد که ظرفیت بسیار بالایی در فروش آنلاین محصوالت غذایی و سوپرمارکتی، به ویژه در فروشگاههای تخفیفی وجود دارد. با فعالسازی تنها بخشی از این پتانسیلها، شاهد رشد چشمگیر تعداد سفارشها در بستر اسنپمارکت بودهایم. امیدواریم با ادامه این همکاری سازنده و استراتژیک و بهرهگیری کامل از ظرفیتها، تجربه خرید آسان، متنوع و مقرون به صرفهتری برای مشتریان فراهم شود و موفقیتهای بزرگتری برای هر دو مجموعه رقم بخورد. نتایج اخیر، نشاندهندهی ظرفیت بالای خرده فروشی آنلاین و اهمیت همکاریهای راهبردی میان فروشگاههای زنجیرهای و پلتفرمهای پیشرو در بازار ایران است.»
دیلیمارکت یکی از فروشگاههای زنجیرهای فعال در سراسر کشور است که با تنوع بالای کالا، شعب متعدد، قیمت مناسب و دسترسی آسان در یکی از بزرگترین زنجیرههای تامین، علاوه بر عملکرد درخشان در فروش حضوری، موفق به جذب مشتریان زیادی در فروش آنلاین شده است.