مشارکت کمپین دیجی‌کالا مهر برای تامین نوشت افزار ۱۵۰۰ کودک در مناطق کم‌برخوردار

هر سال همزمان با بازگشایی مدارس، دیجی‌کالا مهر در جهت مسئولیت اجتماعی خود، طرح نیکوکار «لبخندی که تو دلیلشی» را برگزار می‌کند. این کمپین در طرح «بازگشت به مدرسه» برای تامین اقلام مورد نیاز کودکان مستعدی که در مناطق کم‌برخوردار زندگی می‌کنند و ممکن است کمبود لوازم تحصیلی در زندگی درسی آن‌ها موثر باشد، طراحی و اجرا می‌شود.

در نقاط مختلف کشور، کودکان زیادی به دلیل مشکلات مالی امکان خرید لوازم التحریر و برای شروع سال جدید را ندارند. مشارکت در تهیه این اقلام، می‌تواند برای رفع این دغدغه در کودکان مناطق کم‌برخوردار تاثیرگذار باشد. در سال تحصیلی، کودکان با هربار استفاده از لوازم التحریر لحظه شادی را تجربه می‌کنند، و دلیل این شادی و لبخند، نیکوکارانی هستند که در این کمپین مشارکت کردند.

نیکوکاران از طریق دیجی‌کالا مهر می‌توانند تنها با چند کلیک کالای مورد نیاز موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم نهاد را تهیه کرده و به صورت رایگان به دستشان برسانند. پلتفرم دیجی‌کالا مهر  با بیش از ۷۰ موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در ۷ حوزه محیط زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، تحصیل و سوادآموزی، سالمت و درمان و… همکاری می کند همچنین تا کنون بیش از ۱۴ هزار نفر از طریق این پلتفرم به موسسات نیکوکاری کالا اهدا کرده اند و مجموع مبلغ کالاهای اهدا شده بیش از ۵ میلیارد تومان است.

این کمپین با همکاری موسسه بنیاد دانش، در جهت تامین لوازم التحریر کودکان ۶ منطقه کم‌برخوردار ایران طراحی شده است. در این کمپین لیست لوازم التحریر مورد نیاز کودکان، در پلتفرم دیجی‌کالا مهر به نیکوکاران نمایش داده می‌شود و کاربر به دلخواه خود می تواند کالای مورد نظر را به کودکان کم برخوردار اهدا کند. موسسه بنیاد دانش بنیاد دانش در قالب یک موسسه نیکوکاری با مجوز رسمی از وزارت کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و برآنست تا آینده‌ای بهتر برای تمام فرزندان ایران رقم بزند. تمرکز خدمات این بنیاد بر حمایت از دانش آموزان با استعداد اما کم برخوردار در سراسر ای ایران است به گونه‌ای که امنیت مالی، روانی و مهارتی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

برای مشارکت در این کمپین نیکوکاری به این صفحه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

دیجی‌پی، اسپانسر کتاب مدیریت مالی شخصی برای نوجوانان شد

دیجی‌پی، بستر هوشمند انواع خدمات پرداخت و اعتبار، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور بالا بردن سواد مالی نوجوانان و دسترس‌پذیر کردن آموزش‌های مالی، اسپانسر تدوین و انتشار کتاب…
خبرها

هرلایف با قابلیت‌های جدید «کلینیک» و «فروشگاه» وارد مرحله‌ای نوین از خدمات سلامت دیجیتال شد

اپلیکیشن هرلایف، که ابتدا به عنوان یک ابزار ردیابی قاعدگی برای بانوان عرضه شده بود، حالا با افزودن دو قابلیت جدید «کلینیک» و «فروشگاه» به پلتفرم خود، در حال تبدیل…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم