برگزاری بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالا

دیجی‌کالا بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران را با عنوان «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌کند.

این رویداد آموزشی با همکاری دیجی‌نکست برگزار می‌شود و «تاثیر روندهای کلیدی مانند اتوماسیون، هوش مصنوعی و… بر وظایف، نیازها و مهارت‌های کارکنان»، «نقش داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک منابع انسانی»، «جایگاه و نقش مدیران منابع انسانی در دنیای در حال تغییر» و «استراتژی‌ها و راهکارهایی برای استقرار فناوری به منظور ارتقای بهره‌وری و بهبود اثربخشی منابع انسانی»، محورهای آن است.

مسعود طباطبایی مدیرعامل دیجی‌کالا، الناز سخائیان مدیرعامل نستله، سپیده استادزمانی مدیرعامل یونیلیور، مهرداد عبدالرزاق رییس هیات‌مدیره و هم‌بنیان‌گذار اسنپ‌فود، آذرخش مکری روانپزشک و استاد دانشگاه، شهرام کریمی مدیر People analytics KPMG، مهدی شامی‌زنجانی استاد دانشگاه تهران، کمال ریاضی معاون منابع انسانی دیجی‌کالا، مصی کوهنورد مدیرکل منابع انسانی دیجی‌کالا، محمد مجتهدی معاون منابع انسانی ایرانسل، امیر نفریه معاون منابع انسانی زرین‌رویا، محمدجواد ثابت استاد دانشگاه و مشاور مدیریت سازمان، سینا توسلی معاون منابع انسانی اسنپ‌فود، نوید ناظمیان راهبر بین المللی مدیران و محمدمهدی زارعی مدیر منابع انسانی انرژی دانا سخنرانان دومین رویداد آموزشی نکست شیفت هستند.

این رویداد برای مدیران ارشد طراحی شده اما علاقه‌مندان به این حوزه و افرادی که دارای سابقه کمتری در این زمینه هستند هم می توانند در دو کارگاه ویژه این رویداد برای توسعه دانش خودشان شرکت کنند. کارگاه‌های «منابع انسانی دیجیتال» و «تجزیه و تحلیل افراد» همزمان با رویداد «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌شود.

رویداد آموزشی «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» چهارشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار می شود. همچنین با کد تخفیف زیر می‌توانید از ۲۵ درصد تخفیف ویژه استفاده کنید:

Media-25

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آموزشی می‌توانند از طریق این وب‌سایت ثبت‌نام کنند:

https://nextshift.diginext.ir/

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

اتومیشن، آینده مارکتینگ است

مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا: با ابزار اتومیشن، قدرت مارکترها در دنیای مارکتینگ چند برابر شده است. مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا باور دارد
مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا: با ابزار اتومیشن، قدرت مارکترها در دنیای مارکتینگ چند برابر شده…
دیجی‌کالا

فروش گیفت کارت‌های بین‌المللی در دیجی‌کالا آغاز شد

فروش آنلاین گیفت‌کارت‌های بین‌المللی بازی و پلتفرم‌های نمایش فیلم، نرم افزارها، برنامه‌های کاربردی موبایل و دیگر گیفت کارت‌ها در دیجی‌کالا آغاز شد. به گزارش
فروش آنلاین گیفت‌کارت‌های بین‌المللی بازی و پلتفرم‌های نمایش فیلم، نرم افزارها، برنامه‌های کاربردی موبایل و دیگر…
دیجی‌کالا

تخفیف ۷۰ درصدی دیجی‌پلاس به کاربران دیجی‌کالا

دیجی‌کالا برای اشتراک سرویس دیجی‌پلاس تخفیف ۷۰ درصدی در نظر گرفته است. مشتریان دیجی‌کالا می‌توانند با خرید این اشتراک و عضویت در سرویس دیجی‌پلاس تبدیل به
دیجی‌کالا برای اشتراک سرویس دیجی‌پلاس تخفیف ۷۰ درصدی در نظر گرفته است. مشتریان دیجی‌کالا می‌توانند با…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا برگزار می‌کند: سرعت و بهره‌وری در توسعه محصول در دنیای فناوری

همایش «سرعت و بهره‌وری در توسعه محصول در دنیای فناوری»  ویژه برای افرادی که در نقش‌های تصمیم‌ساز در شرکت‌های فناوری فعالیت می‌کنند، طراحی شده است. هدف از این
همایش «سرعت و بهره‌وری در توسعه محصول در دنیای فناوری»  ویژه برای افرادی که در نقش‌های…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم