تبلیغات اقساطی برای فروشندگان با همکاری دیجی‌پی و اسمارتک

«دیجی‌پی» ارائه‌دهنده راهکارهای مالی و «اسمارتک» اکوسیستم فناوری تبلیغات دیجیتال، با همکاری یکدیگر سرویس پرداخت اعتباری را برای فروشندگان دیجی‌کالا فعال کرده‌اند. این همکاری با هدف تسهیل در فرآیند تبلیغات دیجیتال و افزایش فروش فروشندگان مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، امکانات اختصاصی را ارائه می‌دهد.

در همکاری دیجی‌پی و اسمارتک، تسهیلات دیجی‌پی برای فروشندگان مارکت‌پلیس دیجی‌کالا به‌صورت آزمایشی و در مقیاس محدود در ادورج فعال می‌شود. طی توافق‌های انجام‌شده، فروشندگان منتخب دیجی‌کالا که قصد انجام تبلیغات و استفاده از راهکارهای افزایش فروش را دارند، می‌توانند از دیجی‌پی تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات بگیرند و آن را در ادورج هزینه کنند.

مزایای استفاده از این سرویس برای فروشندگان دیجی‌کالا را می‌توان به شرح زیر برشمرد:

تبلیغات هدفمند: با استفاده از ابزارهای فناوری و تبلیغاتی اسمارتک، کسب‌وکارها می‌توانند محصولات یا خدماتشان را دقیقا به مخاطبان هدف خود ارائه دهند.

پرداخت اقساطی: فروشندگان می‌توانند بدون نیاز به پرداخت فوری، از راهکارهای پرداخت اعتباری دیجی‌پی برای افزایش فروش استفاده کنند و هزینه‌ها را قسطی بازپرداخت کنند.

گفتنی‌ست در گام اول این سرویس در اختیار هزار فروشنده منتخب مارکت‌پلیس دیجی‌کالا قرار خواهد گرفت و پس از آن به تمام فروشندگان دیجی‌کالا ارائه خواهد شد.

استفاده از خدمات پرداخت اعتباری دیجی‌پی برای مصرف‌کنندگان رایج و متداول بود، اما حالا این خدمات به سمت فروشندگان نیز گسترش یافته است. این موضوع توازن جدیدی را در فرآیندهای مالی ایجاد می‌کند و به فروشندگان مارکت‌پلیس این امکان را می‌دهد که از مزایای مشابهی بهره‌مند شوند که پیش‌تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته بود.

دیجی‌پی و اسمارتک امیدوارند که با ارائه سرویس تسهیلات مالی، به توانمندسازی کسب‌وکارها کمک کنند. این همکاری نه تنها به ارتقا کیفیت خدمات و افزایش فروش کمک خواهد کرد، بلکه با ارائه بیشتر تبلیغات شخصی‌سازی شده، رضایت مشتریان را نیز افزایش خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر به این آدرس https://www.mydigipay.com/merchants-seller/ مراجعه کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرهارمزارزها و فین‌تک

آمار و ارقام دیجی‌پی از تسهیلات خرد پرداخت‌شده به کاربران نشان می‌دهد: لندتک‌ها دسترسی به خدمات مالی را متحول کرده‌اند

امروز لندتک‌ها به بازیگران اصلی ارائه خدمات مالی تبدیل شده‌اند و نقشی غیرقابل چشم‌پوشی در این صنعت پیدا کرده‌اند. این شرکت‌ها توانسته‌اند تجربه‌ای متفاوت از سرویس‌هایی اعتباری برای کاربران خلق…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

دوردش در همکاری با کلارنا، امکان خرید اقساطی غذا را ارایه می‌کند

خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» (Buy Now, Pay Later) معمولاً برای خریدهای بزرگ مانند مبلمان استفاده می‌شوند. اما حالا یک شرکت ارائه‌دهنده این خدمات به حوزه فست‌فود هم وارد…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

در کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بیش از ۱۶۶میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت

بلوبانک نتایج کمپین «1404 آرزو» خود را منتشر کرد که طی آن با قرعه‌کشی، به 1404 نفر وام پرداخت کرد. در این کمپین، مشتریان بلو می‌توانستند با سپرده‌گذاری مبلغی برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم