دیجی‌پی و بانک مسکن تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در دومین روز از دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، «دیجی‌پی» و «بانک مسکن» تفاهم همکاری امضا کردند. طبق این تفاهم‌نامه یک ساله مشتریان فعال بانک مسکن می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از اعتبار BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن!) دیجی‌پی استفاده کنند و آن را در یک یا چهار مرحله پرداخت کنند.

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی در این باره گفت: «در آغاز این راه قرار داریم و با قراردادی یکساله همکاری‌مان را آغاز کرده‌ایم. در اولین مرحله صد هزار نفر ار مشتریان بانک مسکن می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از اعتبار دیجی‌پی استفاده کنند.»

امینی در ادامه توضیح داد: «یکی از روش‌هایی که دیحی‌پی برای ارایه سرویس BNPL در نظر گرفته، روش حفاظت شده یا سکیورد است که بازپرداخت اعتبار را هم تضمین می‌کند. در این روش یا باید رتبه اعتباری افراد در دیجی‌پی سنجیده شود که این رتبه از رفتار هر فرد در اکوسیستم دیجی‌کالا و دیجی‌پی و سایر سرویس‌‌دهنده‌های دیجی‌کالا ارزیابی شود، یا از طریق نهاد یا شخصی تضمین گردد. اکنون بانک مسکن تضمین مشتریان خود را به عهده گرفته است. اعتبار را دیجی‌پی تامین می‌کند و در واقع بانک مسکن تامین کننده اعتبار نیست، اما در نهایت ما با بانک مسکن طرف هستیم.»

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن هم در این باره توضیح داد: «ما بانکی با بیش از هشتاد سال سابقه هستیم و تنها تمرکز ما روی خرید مسکن برای کاربران نیست و در تلاشیم در سایر حوزه‌ها نیز وارد شویم، چون پتانسیل توسعه در بانک مسکن بسیار بالاست.» او در ادامه توضیح داد: فعلا سقف اعتباری ۵۰ میلیون تومان است که بین یک قسط تا ۴ قسط و بدون سود پرداخت خواهد شد و پیش پرداخت آن نیز ۲۵ درصد است. ما می‌خواهیم از نقش تسهیلگری دیجی‌پی برای تسهیل امور مشتریانمان استفاده کنیم.

حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا هم در این باره توصیح داد: «امیدواریم این تفاهم‌نامه همکاری امکان باز شدن ظرفیت‌های جدیدی برای هر دو سوی تفاهم‌نامه و کاربران آن باشد.»

محمدی در ادامه افزود: مشتریان بانک مسکن می‌توانند از اعتبار خود در تمام درگاه‌های متصل به دیجی‌پی استفاده کنند و خرید آنها محدود به کالا از دیجی‌کالا نیست. حوزه سفر، پزشکی، کالای دیجیتال، گردشگری، لوازم خانه و تمام پذیرندگانی که در سایت دیجی‌پی آورده شده شامل این اعتبار می‌شوند.

link

مطالب مرتبط

فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…
دیوار

مراسم روز جهانی دسترس پذیری توسط دیوار برگزار شد

پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت «روز جهانی آگاهی از دسترس‌پذیری» توسط دیوار برگزار شد. حسام آرمندهی، هم‌موسس دیوار و کافه‌بازار در این
پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت «روز جهانی آگاهی از دسترس‌پذیری» توسط…
اسنپ

اسنپ دکتر سرویس بین الملل خود را معرفی کرد

اسنپ‌دکتر سرویس خارج از مرزهای خود را با نام «اسنپ‌کلینیک» معرفی کرد. این سرویس که هنوز به طور رسمی کار خود را آغاز نکرده، مختص ایرانیان خارج از کشور طراحی شده و نرخ
اسنپ‌دکتر سرویس خارج از مرزهای خود را با نام «اسنپ‌کلینیک» معرفی کرد. این سرویس که هنوز…
ایرانسل

افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات

۶ قرارداد «خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات» بین ایرانسل و تأمین‌کنندگان داخلی، امروز با حضور آنلاین رئیس‌جمهوری امضا شد. افتتاح
۶ قرارداد «خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات» بین ایرانسل و تأمین‌کنندگان…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم