دیجی‌پی، اسپانسر کتاب مدیریت مالی شخصی برای نوجوانان شد

دیجی‌پی، بستر هوشمند انواع خدمات پرداخت و اعتبار، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور بالا بردن سواد مالی نوجوانان و دسترس‌پذیر کردن آموزش‌های مالی، اسپانسر تدوین و انتشار کتاب «راهنمای مصور مدیریت مالی» شده است؛ این کتاب از دهم آبان در خریدهای کتاب و لوازم تحریر از دیجی‌کالا و خرید کتاب‌های نوجوانان از کتابفروشی چشمه‌ی کریمخان و کارگر شمالی، به‌طور رایگان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

کتاب راهنمای مصور مدیریت مالی، یک منبع کاربردی و جذاب برای درک مفاهیم کلیدی مالی و سرمایه‌گذاری است و به زبانی ساده و مثال‌های واقعی، موضوعات مرتبط با سواد مالی را در دنیای پیچیده امروز روشن می‌کند و راهنمایی ارزشمند برای بهبود وضعیت اقتصادی و دستیابی به اهداف مالی و سرمایه‌گذاری فردی است.

این اثر که نوشته‌ی مشترک میشل کاگان و الیزابت لاریویر است به بررسی موضوعاتی مانند بودجه‌بندی، پس‌انداز، سرمایه‌گذاری، وام و مدیریت ریسک می‌پردازد و به خوانندگان کمک می‌کند تا تصمیمات مالی هوشمندانه‌تری بگیرند. این کتاب ازسوی دکتر امید فرجی، علی اسماعیل‌پور و سمیه جهانی به فارسی ترجمه شده و توسط نشر نگاه دانش با حمایت دیجی‌ پی به چاپ رسیده و دسترس عموم قرار دارد.

دیجی‌پی امیدوار است خوانندگان بعد از خواندن این کتاب که هم برای نوجوانان و هم برای سنین بالاتر مناسب است، به اهمیت یادگیری سواد مالی و اینکه چگونه سواد مالی می‌تواند به پیشرفت افراد و بهبود کیفیت زندگی آنها از نظر اقتصادی کمک کند، پی ببرند.

link

مطالب مرتبط

برای نخستین‌بار در ایران، «کیف ثروت» دیجی‌پی رونمایی شد؛ ترکیب نوآورانه سرمایه‌گذاری و خرید اعتباری

دیجی‌پی از محصول جدید خود با نام «کیف ثروت» رونمایی کرد؛ سرویسی منحصر‌به‌فرد که برای نخستین‌بار در ایران، ترکیبی از سرمایه‌گذاری روزشمار با سود ۲۰ درصدی و دریافت اعتبار خرید…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

نبرد اعتماد در بازار صرافی‌های رمزارز ایرانی

چرا «اعتماد» مهم‌ترین سرمایه صرافی‌هاست و چطور برخی بازیگران جدی‌تر از بقیه عمل می‌کنند؟ در بازار رمزارز ایران که هنوز چارچوب‌های نظارتی مشخصی ندارد، اعتماد بزرگ‌ترین و کمیاب‌ترین دارایی است.…
تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم