تخفیف ۷۰ درصدی دیجی‌پلاس به کاربران دیجی‌کالا

دیجی‌کالا برای اشتراک سرویس دیجی‌پلاس تخفیف ۷۰ درصدی در نظر گرفته است.

مشتریان دیجی‌کالا می‌توانند با خرید این اشتراک و عضویت در سرویس دیجی‌پلاس تبدیل به مشتریان خاص و ویژه بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور شده و از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند.

به‌گزارش استارتاپ ۳۶۰، دیجی‌پلاس سرویسی است که خدمات ویژه‌ای به مشتریان عرضه و آن‌ها را تبدیل به مشتریان خاص دیجی‌کالا می‌کند. با خرید اشتراک سرویس دیجی‌پلاس، کاربران از مزایایی چون چهار ارسال رایگان خرید در ماه، امکان استفاده رایگان از ارسال ویژه و فوری در خریدهای خود، تخفیف‌های ویژه مخصوص کاربران دیجی‌پلاس، دسترسی زودتر از موعد به تخفیف‌ها و فروش شگفت‌انگیز کالاها، پشتیبانی اختصاصی برای کاربران دیجی‌پلاس، افزایش مدت زمان بازگشت کالاها تا ۳۰ روز، امکان انتخاب زمان ارسال در ساعات پر شده و همچنین دریافت اشتراک کتابخانه بی‌نهایت اپلیکیشن فیدیبو (برنامه کتاب و کتابخوانی) و… بهره‌مند خواهند شد.

یک سال ارسال رایگان با ۳۹۶ هزار تومان!

با تخفیفی که دیجی‌کالا برای مشتریان خود در نظر گرفته امکان خرید این اشتراک با قیمت‌های ویژه فراهم شده است. به‌عنوان مثال اشتراک یک ماهه با ۱۴ درصد تخفیف و قیمت ۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. کاربران اشتراک شش ماهه را نیز با ۵۰ درصد تخفیف و به قیمت ۳۴۸ هزار تومان می‌توانند خریداری کنند. ضمن این که تخفیف ویژه ۷۱ درصدی روی سرویس یک‌ساله وجود دارد که هزینه خرید این سرویس را به ۳۹۶ هزار تومان می‌رساند. این مبلغ تقریباً برابر با هزینه تنها ۴ ارسال فوری در دیجی‌کالا است در حالی که با هزینه دریافت شده برای اشتراک یکساله دیجی‌پلاس کاربران از خدمات گوناگون استفاده می‌کنند که ارسال رایگان تنها یکی از آنها است.

* لازم به توضیح است که این تخفیف مدت محدودی دارد و پیشنهاد می‌شود هر چه زودتر از اینجا خرید اشتراک دیجی‌پلاس خود را انجام دهید.

برنامه‌هایی مانند دیجی‌پلاس به Loyalty Program در دنیا شهرت دارد و در برخی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بین‌المللی نظیر آمازون وجود دارد. دیجی‌کالا از جمله فروشگاه‌های آنلاینی در ایران است که برای اولین بار چنین سرویسی را وارد چرخه تجارت الکترونیکی کشور کرده است. همچنین می‌توان گفت دیجی‌پلاس اولین سرویس بر پایه حق اشتراک (Subscription) در خرده‌فروشی آنلاین ایران به‌حساب می‌آید.

با خرید اشتراک دیجی‌پلاس به این خدمات دست پیدا می‌کنید:

ارسال رایگان سفارشات: یکی از خدمات اصلی دیجی‌پلاس ارسال رایگان ۴ سفارش در ماه است.

  • ارسال فوری پلاس: با این نوع ارسال سفارش‌ها ۲ ساعت پس از خرید به دست کاربران می‌رسد. البته این سرویس برای کالاهای موجود در انبار دیجی‌کالا فعال است و ناوگان حمل‌ونقل اختصاصی خود را دارد.
  • مدت زمان بازگشت کالا: کاربران دیجی‌پلاس به جای مهلت ۷ روزه بازگشت کالا تا ۳۰ روز مهلت دارند که کالای خریداری شده خود را مرجوع کنند.
  • شگفت‌انگیز اختصاصی: دیجی‌کالا دو روز در ماه برای کاربران دیجی‌پلاس کالاهای شگفت‌انگیز اختصاصی را ارائه می‌کند که شامل کالاهایی با تخفیف بیشتر است. همچنین در جشنواره‌هایی مانند شب یلدا، کالاهای شگفت‌انگیز نیم ساعت تا دو ساعت زودتر برای کاربران دیجی‌پلاس نمایش داده می‌شوند.
  • مرکز تماس اختصاصی: یک بخش پشتیبانی جداگانه در دیجی‌کالا برای کاربران دیجی‌پلاس در نظر گرفته شده که شامل خدمات پشتیبانی بیشتری می‌شود. با این خدمات زمان انتظار کاربران کاهش پیدا می‌کند.
  • فیدی‌پلاس: این سرویس مخصوص استفاده از خدمات فیدیبو است. کاربران دیجی‌پلاس می‌توانند از خدمات ویژه‌ فیدیبو که شامل دسترسی رایگان به انواع محتوا می‌شود، استفاده کنند.
link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

اتومیشن، آینده مارکتینگ است

مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا: با ابزار اتومیشن، قدرت مارکترها در دنیای مارکتینگ چند برابر شده است. مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا باور دارد
مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا: با ابزار اتومیشن، قدرت مارکترها در دنیای مارکتینگ چند برابر شده…
دیجی‌کالا

برگزاری بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالا

دیجی‌کالا بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران را با عنوان «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌کند. این رویداد آموزشی با همکاری دیجی‌نکست
دیجی‌کالا بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران را با عنوان «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر…
دیجی‌کالا

فروش گیفت کارت‌های بین‌المللی در دیجی‌کالا آغاز شد

فروش آنلاین گیفت‌کارت‌های بین‌المللی بازی و پلتفرم‌های نمایش فیلم، نرم افزارها، برنامه‌های کاربردی موبایل و دیگر گیفت کارت‌ها در دیجی‌کالا آغاز شد. به گزارش
فروش آنلاین گیفت‌کارت‌های بین‌المللی بازی و پلتفرم‌های نمایش فیلم، نرم افزارها، برنامه‌های کاربردی موبایل و دیگر…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا برگزار می‌کند: سرعت و بهره‌وری در توسعه محصول در دنیای فناوری

همایش «سرعت و بهره‌وری در توسعه محصول در دنیای فناوری»  ویژه برای افرادی که در نقش‌های تصمیم‌ساز در شرکت‌های فناوری فعالیت می‌کنند، طراحی شده است. هدف از این
همایش «سرعت و بهره‌وری در توسعه محصول در دنیای فناوری»  ویژه برای افرادی که در نقش‌های…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم