کمیسیون ریتیل‌تک انجمن تجارت الکترونیک آغاز به کار کرد

در راستای فعالیت‌های صنفی و با هدف رفع چالش‌های فعالان حوزه تجارت الکترونیکی در حوزه خرده‌فروشی، کمیسیون ریتیل تک آغاز به کار کرد.

در جلسه اول این کمیسیون انتخابات برگزار شد و با رای اعضا، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا، به عنوان رئیس و مسعود شاهمرادی، مدیرعامل خانومی، به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند

ماموریت کمیسیون ریتیل‌تک افزایش شفافیت و بهبود فضای خرده فروشی در کشور خواهد بود و در این کمیسیون تلاش می‌شود تا  با نگاه تخصصی به  قاچاق و زنجیره تامین کالاها علاوه بر راهکارسازی برای پیش‌برد شفافیت در اقتصاد کشور، نظارت بر شیوه اجرای قوانین و بررسی رویه‌های اجرایی گام‌های موثری در جهت بهبود فضای کسب و کارهای این حوزه برداشته شود.

در جلسه اول این کمیسیون انتخابات برگزار شد و با رای اعضای این کمیسیون، مسعود طباطبایی و مسعود شاهمرادی، به عنوان رئیس نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند. اعضای کمیسیون ریتیل‌تک انجمن تجارت الکترونیک شرکت‌های دیجی‌کالا، تکنولایف، ترب، بانی مد، خانومی، ایمالز، باسلام و اسنپ شاپ هستند که در این کمیسیون فعالیت می‌کنند.

صنعت ریتیل‌تک، به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجارت الکترونیک، با رشد سریع کسب‌وکارهای آنلاین و افزایش استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه خرده‌فروشی، نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصاد کشور و همچنین اشتغال دارد. انجمن تجارت الکترونیک تهران با رویکرد تخصصی تلاش خواهد کرد تا با مشارکت در تدوین قوانین و نظارت بر مجریان نقشی فعال داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم