اولین گزارش پایداری فناپ منتشر شد

فناپ به‌عنوان شرکتی پیشگام در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، همزمان با هجدهمین سال تاسیس، اولین گزارش پایداری خود را منتشر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از عوامل اصلی تحول و اساس رشد و توسعه اقتصادی است. با استفاده‌ هرچه بیش‌تر افراد از فناوری اطلاعات، فراگیری زندگی دیجیتال و اثرهای اقتصادی‌ ‌‌اجتماعی آن شتاب بیش‌تری خواهد گرفت و در‌ نتیجه، فرصت‌های اجتماعی و اقتصادی برابر و بهتری برای افراد مختلف فراهم می‌شود.

شرکت فناپ نیز هم‌سو با استراتژی‌های کلان خود و در جایگاه شرکتی پیش‌گام در شتاب‌دهی به تحول دیجیتال در سطح کشور، در تلاش است تا با تسهیل و گسترش دسترسی به امکانات زندگی دیجیتال، در مسیر تحقق توسعه‌ پایدار ایران قدم بردارد.

از این‌رو اولین گزارش پایداری فناپ همزمان با ۲۴ دی‌ماه سالگرد تاسیس این شرکت، براساس عملکرد آن در نخستین سال قرن جدید شمسی (۱۴۰۱) منتشر شده است.

فناپ در این گزارش، نمای کلی از عملکرد اقتصادی‌، ‌‌اجتماعی و زیست‌محیطی خود را در مسیر رشد پایدار در‌اختیار ذی‌نفعان قرار داده است.

گزارش پایداری گزارشی غیرمالی است که به‌صورت داوطلبانه و برمبنای مهم‌ترین موارد عملکردی شرکت‌های گروه فناپ، به منظور ایجاد شفافیت برای همه ذی‌نفعان و در راستای ابعاد مختلف پایداری، طبق استاندارد GRI تهیه شده است.

اولین گزارش پایداری فناپ به موضوعاتی از جمله راهبرد رشد پایدار، همکاری فناورانه، توسعه زیست‌بوم دیجیتال، ارزش‌آفرینی اجتماعی، سرمایه‌گذاری اجتماعی، فراگیری دیجیتال، کاهش شکاف دیجیتال، توسعه زیرساخت برای اقتصاد دیجیتال و رویکرد انسان‌محور در مواجهه با سرمایه‌های انسانی، اشاره دارد.

این گزارش در چهار سرفصل، شامل «سکوی خلق آینده»، «فناپ و اقتصاد»، «فناپ و جامعه» و «فناپ و محیط‌‌ ‌زیست» تدوین و ارائه شده است.

متن کامل گزارش پایداری سال  ۱۴۰۱ فناپ، اینجا در دسترس علاقمندان است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

توسط فناپ‌کمپس؛ ‌‌آخرین فرصت برای ثبت‌نام در مسیرهای آموزشی فناوری بیمه اعلام شد

فناپ‌کمپس، آخرین فرصت برای ثبت‌نام در «کمپین توانمندسازی شغلی کشتی‌بان» را ۱۷ آبان جاری اعلام کرد. این کمپین با هدف آموزش افراد در حوزه فناوری بیمه برگزار می‌شود  و به…
رمزارزها و فین‌تکفناپ

پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای سومین سال متوالی برند محبوب مصرف‌کنندگان شد

اختتامیه جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان روز شنبه ۲۸ مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. این جشنواره از تیرماه آغاز شد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم